  • 1. Data: 2021-04-29 10:02:56
    Temat: Jaka karta SIM do internetu?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Wyjeżdżam do sanatorium i chciałbym mieć dostęp do internetu przez 3
    tygodnie. WiFi tam mieć nie będę więc zostaje zakup karty SIM.
    Jakiego operatora byście polecili, żeby była przyzwoita prędkość i aby
    za dużo nie przepłacić?
    Jacek

  • 2. Data: 2021-04-29 11:11:54
    Temat: Re: Jaka karta SIM do internetu?
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 29.04.2021 o 10:02, Jacek pisze:
> [...]
    > tygodnie. WiFi tam mieć nie będę więc zostaje zakup karty SIM.
    > Jakiego operatora byście polecili, żeby była przyzwoita prędkość i aby

    Chyba najkorzystniej kupić starter ważny miesiąc i który daje najwięcej
    GB bez doładowywania. Jak to wyglada teraz to nie wiem, ale jeszcze
    niedawno np. T-Mobile dawał 10GB za 5zł.

  • 3. Data: 2021-04-29 11:45:52
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 29.04.2021 o 10:02, Jacek pisze:
    > Jakiego operatora byście polecili, żeby była przyzwoita prędkość
    Dopiero na miejscu okaże się, czy operator ma zasięg i jaki. Nie da się
    tego przewidzieć na 100% "z góry", tym bardziej prędkości, która zresztą
    zmienia się w ciągu dnia.

    W dniu 29.04.2021 o 10:02, Jacek pisze:> i aby za dużo nie przepłacić?
    W Play jest promocja, w ramach której możliwe jest jeden raz na starter
    bezpłatna aktywacja pakietu 100GB na niedawno aktywowanych starterach
    (nowych i chyba też z przeniesienia numeru). Wcześniej była podobna
    promocja, ale tym razem jest ograniczenie - po aktywacji startera, ale
    przed włączeniem pakietu 100GB nie można zmienić taryfy. Więc najlepiej
    znaleźć starter z taryfą Play odNOWA (aby nie było limitu ważności
    konta), bo w innych ważność po aktywacji (bez doładowania) to 14 dni (i
    potem trzeba doładować, aby wydłużyć ważność). Ale jak za 5zł (koszt
    startera) myślę, że warto zaryzykować i można kupić taki starter "w
    ciemno". :)

  • 4. Data: 2021-04-29 14:55:00
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console>

    W dniu 29 kwi 2021 o 10:02, Jacek pisze:

> [...]
    WiFi tam mieć nie będę więc zostaje zakup karty SIM.
    > Jakiego operatora byście polecili, żeby była przyzwoita prędkość

    Przeniósłbym dwa numery -- do Orange (2GB na rok -- tak przynajmniej
    było, może teraz jest inaczej) i do Play (20GB na dwa miesiące plus
    100GB na chyba miesiąc) ale do tego trzeba mieć dualSIM. ;) Poleganie
    na jednym dostawcy usług nie jest rozsądne -- zwłaszcza w sanatorium.

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 5. Data: 2021-04-29 17:20:49
    Temat: Re: Jaka karta SIM do interŚmietnika?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 29.04.2021 o 13:50, Gindathor Borithossu pisze:

    > Wywołując: https://bit.ly/3e0a4X6
    Sprawdzałem wcześniej "na piechotę" według tego, co operatorzy podają i
    wyszło, że każda z sieci jest dobra w okolicy tego sanatorium.
    Twój link robi to za jednym wyszukiwaniem i wychodzi, że jest tam dobry
    zasięg jest tylko z Plusa i T-Mobile.
    Dzięki!
    Jacek

  • 6. Data: 2021-05-13 10:51:27
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    Virginmobile.pl oferuje na karcie startowej 100GB na 30 dni.
    uruchomienie pakietu: *222*100#
    sprawdzanie stanu pakietu: *222*100*1#

    Wystarczy zakupić kartę, zarejestrować i uruchomić.
    oferta ważna do końca maja 2021

  • 7. Data: 2021-05-13 13:35:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 May 2021 10:51:27 +0200, Alzem ??????????? wrote:
> [...]
    > uruchomienie pakietu: *222*100#
    > sprawdzanie stanu pakietu: *222*100*1#
    >
    > Wystarczy zakupić kartę, zarejestrować i uruchomić.

    A jak z zasiegiem?

    Virgin chodzi chyba na Play, Play ma BTS srednio, ale Play ma
    roamingi. A VM ?

    Chyba ze ... licza, ze do konca maja to niewiele klienci zuzyja :-)

    J.

  • 8. Data: 2021-05-13 19:38:23
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Virgin chodzi chyba na Play, Play ma BTS srednio, ale Play ma
    > roamingi. A VM ?
    virgin ma taki sam roaming jak play, ale o ile wiem (niech to ktoś
    potwierdzi) w virgin nie ma ograniczeń w prędkości w roamingu

    ToMasz