  • 1. Data: 2011-08-09 21:27:53
    Temat: Mała książeczka z algorytmów
    Od: liku <l...@g...com>

    Hej,

    potrzebuję pomocy w znalezieniu dość krótkiej książki z listą
    problemów do rozwiązania za pomocą komputera - książeczka była formatu
    ok. A6, żółta okładka, dość stara, cienka (30-50 stron?), w tytule
    pamiętam "100 problemów algorytmicznych ...". Książeczka zapewne jest
    tłumaczeniem z jakiegoś angielskiego tytułu. Miałem ją w domu ale nie
    mogę jej odnaleźć, Google Books i Amazona też przeszukałem - bez
    rezultatu. Będę wdzięczny za dokładniejsze dane na temat tej
    książeczki, jeśli ktoś ją pamięta; przyda się do nauki programowania.

    Dzięki i pozdrawiam,
    Łukasz.

  • 2. Data: 2011-08-09 23:46:52
    Temat: Re: Mała książeczka z algorytmów