  • 1. Data: 2011-08-07 14:55:31
    Temat: Prawda czy falsz?
    Od: m...@t...pl

    Ciekawy jestem jak dobrze jest optymalizowany ten C++. Niestety
    nie znam Pythona, a coraz glosniej on nim... Narzedzie o ktorym
    myslalem od dawna - wysokopoziomowy jezyk kompilowany do C/C++.

    Cytat:
    "Shed Skin to eksperymentalny kompilator, który tłumaczy czysty, pośrednio
    statyczny kod języka Python na optymalizowany C++, nie wymagając do tego
    większej interwencji użytkownika. Umożliwia generowanie natywnych programów lub
    modułów rozszerzających, które można importować i wykorzystywać w większych
    programach. Shed Skin współpracuje z wersjami Python'a 2.4-2.7. Dostępny jest na
    licencji GNU GPL v3, na systemy: Linux, Windows czy Mac OS X."

  • 2. Data: 2011-08-07 18:22:04
    Temat: Re: Prawda czy falsz?
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Sun, 07 Aug 2011 16:55:31 +0200, m...@t...pl wrote:

    >Ciekawy jestem jak dobrze jest optymalizowany ten C++. Niestety
    >nie znam Pythona, a coraz glosniej on nim... Narzedzie o ktorym
    >myslalem od dawna - wysokopoziomowy jezyk kompilowany do C/C++.

    Chyba rzeczywiscie wymyslasz zarowke

    A.L.