  • Date: Sat, 23 Jan 2010 23:55:41 +0100
    From: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Male cisnienie w 1 oponie - co sie moze stac?

    Witam,
    dzis tankujac zauwazylem (dobrze, ze tam wlew mam) ze lewe tylne kolo
    jakies takie flakowate.
    Polecialem na stacji po sprzet do podpompowywania i mialem 0,6 Bara
    (normalnie mam zawsze 2,5) Reszta kol ok.
    Na ta chwile nie wiem czy to jednorazowy wyskok czy opona zdycha.
    Narazie dobilem do 2,5 i jutro, pojutrze sprawdze cisnienie.
    Jak spadnie to jade do gumiarza.

    Pytanie jednak mam inne.
    Dzis jechalem 200km po autostradzie i momentami auto lecialo ze 160km/h.
    W ogole nie czulem zeby cos bylo nie tak z autem (w sensie prowadzenia)
    Opona tez nie wyglada zeby jakos specjalnie ucierpiala (nie wiem
    niestety jak dlugo jezdze na kapciu)
    Czy przy 0,6 bara mialem szczescie, ze przy tej predkosci nic sie nie
    stalo, typu opona spada z felgi?

    Jesli to ma znaczenie, ta opona to, Continental zimowy, bieznik w dobrym
    stanie (kolo 7-8mm), opona ma 3 lata. 185/65/R15 ( o ile czegos nie
    pokopalem)

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"