  • 1. Data: 2009-01-07 17:46:52
    Temat: Małe ogniwa słoneczne - gdzie kupić
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    Witam !

    Poszukuję małych ogniw słonecznych np. o napięciu 4.8V i mocy 0.3W.
    Czy ktoś może wie gdzie to można kupić w rozsądnej cenie w ilości np.
    100 szt.

    Paweł

  • 2. Data: 2009-01-08 15:56:41
    Temat: Re: Małe ogniwa słoneczne - gdzie kupić
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

    > Witam !
    >
    > Poszukuję małych ogniw słonecznych np. o napięciu 4.8V i mocy 0.3W.
    > Czy ktoś może wie gdzie to można kupić w rozsądnej cenie w ilości np.
    > 100 szt.

    Ja kiedys kupilem na allegro u jakiegos gostka z krakowa. Zbudowalem sobie z
    tego baterie do zasilania radyjka fm.

    Przykladowa aukcja innego sprzedawcy:
    http://allegro.pl/item523758251_ogniwa_sloneczne_350
    _ma_10szt_baterie_sloneczne.html
    Pogrzeb sobie moze znajdziesz na allegro cos co bardziej ci bedzie pasowalo.
    Czesto mozna trafic na polamane ogniwa ale zazwyczaj cena jest nieadekwatna do
    stanu takich ogniw i dodatkowego nakladu pracy aby uzyskac okreslona moc...

    Innych zrodel nie znam. Mozesz kupic lampek ogrodowych ogniwa zuzyc a
    akumulatory popchnąć na allegro :)

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 3. Data: 2009-01-08 18:26:58
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    BOFH excuse 156: Zombie processes haunting Paweł
    > Witam !
    >
    > Poszukuję małych ogniw słonecznych np. o napięciu 4.8V i mocy 0.3W.
    > Czy ktoś może wie gdzie to można kupić w rozsądnej cenie w ilości np.
    > 100 szt.

    Może tu?
    < http://42.pl/u/1rhS >

    Kilka razy kupowałem jakieś drobiazgi. Bezproblemowo.
    Nie wiem nic o jakości ich paneli :)

    > Paweł

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ Co tak mrugasz, wpadło Ci coś? -- osioł