  • 1. Data: 2013-03-14 12:59:10
    Temat: Mało palący dla kobiety
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Nie, nie - to nie jest ogłoszenie matrymonialne!

    Szukam auta dla żony.
    Ma mało palić (najlepiej jakby był w gazie)
    Ma kosztować ok 3.500 (maks 4.000)
    Zona jezdzi tylko po miescie, nie osiąga zawrotnych predkosci, nie
    wyprzedza, generalnie jezdzi bardzo spokojnie.
    Mieczne przebiegi: około 700 km maks

    Wybór padł wiec na seicento (chyba, ze polecicie coś innego)

    Pytania:
    - ile takie autko moze palic zakładając taki spokojny tryb jazdy
    - jakich dodatkowych opłat zwiazanych z gazem należy sie spodziewac?
    - co sądzicie o instalacji CNG (jest taki jeden do kupienia w okolicy).
    Gosc pisze, ze 12zł 100km. Jakie tutaj dodatkowe opłaty moga występować?

    Z góry dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2013-03-14 13:17:25
    Temat: Re: Mało palący dla kobiety
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 14.03.2013 12:59, Budzik pisze:
    > - co sądzicie o instalacji CNG (jest taki jeden do kupienia w okolicy).
    > Gosc pisze, ze 12zł 100km. Jakie tutaj dodatkowe opłaty moga występować?

    Koszty dojazdów do stacji CNG i legalizacji zbiornika.

    S.

  • 3. Data: 2013-03-14 14:11:29
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Budzik nabazgrał(a):

> [...]
    > Zona jezdzi tylko po miescie, nie osiąga zawrotnych predkosci, nie
    > wyprzedza, generalnie jezdzi bardzo spokojnie.

    Ja bym kupił Nissana Micrę, przynajmniej się nie psuje, jest większe w
    środku, ładniejsze :)

  • 4. Data: 2013-03-14 14:13:32
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-03-14 12:59, Budzik pisze:
> [...]
    > wyprzedza, generalnie jezdzi bardzo spokojnie.
    > Mieczne przebiegi: około 700 km maks
    >
    > Wybór padł wiec na seicento (chyba, ze polecicie coś innego)
    Hmmm - małe, zerowe bezpieczeństwo (to nic, że Twoja jeździ dobrze i
    spokojnie - na drodze są inni :( ), dużo tanich części, każdy mechanik
    ma to w małym palcu...

    Szukałbym czegoś z poniższej listy:
    Du Matiz-a - jak masz dziecko to 2 para drzwi jest bezcenna
    Nissana Micry K11
    Citroena Saxo/Peugeota 106 - z silnikiem 1.0/1.1 (diesel będzie niedogrzany)
    Reanult Clio
    Skody Felicii
    Wszystkie w podstawowych wersjach - jak nie ma "wypasu" to się nie
    zepsuje ;), prosta budowa też ułatwia życie.

    > Pytania:
    > - ile takie autko moze palic zakładając taki spokojny tryb jazdy
    7-8 po mieście (zależnie też od miasta)

    > - jakich dodatkowych opłat zwiazanych z gazem należy sie spodziewac?
    Droższe przeglądy, regulacje,konieczność starannego dbania o układ
    zapłonowy i chłodzenia

    > - co sądzicie o instalacji CNG (jest taki jeden do kupienia w okolicy).
    > Gosc pisze, ze 12zł 100km. Jakie tutaj dodatkowe opłaty moga występować?
    Ile masz do stacji?
    Ilu mechaników w pobliżu potrafi CNG "ogarnąć" w razie problemów?
    Do kiedy jest legalizacja butli - sprawdź cenę wymiany...

    Spytaj się żony co sądzi aucie całkowicie bez bagażnika (butle CNG są
    wielkie).

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 5. Data: 2013-03-14 14:20:37
    Od: tá´Ź

    Budzik wrote:

    > Wybór padł wiec na seicento (chyba, ze polecicie coś innego)

    Doskonały wybór, mała stłuczka z SUV-em i po nogach.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2013-03-14 14:22:01
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > Wybór padł wiec na seicento (chyba, ze polecicie coś innego)

    może Clio II? To dość wygodne autko w tym segmencie.

  • 7. Data: 2013-03-14 14:32:56
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-03-14 14:20, t? pisze:

    > Doskonały wybór, mała stłuczka z SUV-em i po nogach.

    Ci w SUV-ach tez giną. Wszystko jak bóg da(nie mylić z księdzem)

    http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/grand-c
    herokee-wpadl-do-stawu-cztery-ofiary,1746567

    http://www.tvp.pl/bydgoszcz/aktualnosci/kryminalne/s
    mierc-na-autostradzie-suv-wpadl-na-tira/4149505

    http://www.piotrwachowski.com/lawyer-attorney-170756
    3.html

    http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source
    =web&cd=1&cad=rja&ved=0CC8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww
    .motofilm.pl%2F2011%2F01%2F08%2Fwypadek-porsche-911-
    carrera-4-w-krakowie-video%2F&ei=cNFBUfabGa7n4QSz6IG
    QDA&usg=AFQjCNHVmxkHqS2HbpxuoJ7jJEVuHgZUPg&bvm=bv.43
    287494,d.bGE

  • 8. Data: 2013-03-14 14:55:05
    Od: tá´Ź

    hisjusz wrote:

    > Ci w SUV-ach tez giną. Wszystko jak bóg da(nie mylić z księdzem)

    Ale nie w stłuczkach.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 10. Data: 2013-03-14 14:59:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tá´? ...

    > Doskonały wybór, mała stłuczka z SUV-em i po nogach.

    na ciebie zawsze można liczyć, że coś mądrego napiszesz...

  • 9. Data: 2013-03-14 14:59:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ZIWK w...@o...pl ...

    > Droższe przeglądy, regulacje,konieczność starannego dbania o układ
    > zapłonowy i chłodzenia

    Droższe o ile?
    Na czym ma polegać starannośc dbania?

    > Ile masz do stacji?

    z 3 km

    > Ilu mechaników w pobliżu potrafi CNG "ogarnąć" w razie problemów?

    a tego to nie wiem.

    > Do kiedy jest legalizacja butli - sprawdź cenę wymiany...

    ok, dzięki.

    > Spytaj się żony co sądzi aucie całkowicie bez bagażnika (butle CNG są
    > wielkie).

    Ma od tego tylne siedzenie.

    Dzięki za listę innych aut.