  • 1. Data: 2020-12-02 22:36:16
    Temat: Maly dobry Android - konkurencja dla iPhone mini?
    Od: Zdzichu500 <n...@n...org>

    Witam

    Szukam nieduzego ale dosc dobrego telefonu z Androidem. Kiedys byla
    fajna seria Sony Compact. Ale teraz nie moge znalezc nic podobnego. Same
    duze telefony. Taki odpowiednik iPhone 12 mini w swiecie Androida.

    Pozdrawiam,
    Zdzichu

    Avast.

  • 2. Data: 2020-12-03 01:23:58
    Temat: Re: Maly dobry
    Od: "semper porro, numquam retro" <c...@i...net.info.site.invalid>

    4" https://bit.ly/36xXcDZ

    --
    semper porro, numquam retro

    --

    .

  • 3. Data: 2020-12-03 09:32:18
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 03.12.2020 o 01:23, semper porro, numquam retro pisze:

    > 4" https://bit.ly/36xXcDZ
    ale on chce coś porównywalnego do iPhona 12 nie iPhona3

    ToMasz

    Ps
    samsung s10e

    gsmarena Twoim przyjacielem:

    https://www.gsmarena.com/results.php3?nYearMin=2018&
    nHeightMax=145&sMakers=9

  • 4. Data: 2020-12-03 13:38:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zdzichu500" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >fajna seria Sony Compact. Ale teraz nie moge znalezc nic podobnego.
    >Same duze telefony. Taki odpowiednik iPhone 12 mini w swiecie

    Swiat sie zmienil i klient chce duzy ekran.

    Ale ... 6 cali nie jest jakies duze ...

    J.

  • 5. Data: 2020-12-03 14:56:30
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-12-03 09:32, ToMasz wrote:
    > samsung s10e

    polecam, ale mimo ze jest jednym z mniejszych to nie nazwalbym go malym

  • 6. Data: 2020-12-03 15:08:11
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-12-02 22:36, Zdzichu500 wrote:
> [...]
    > fajna seria Sony Compact. Ale teraz nie moge znalezc nic podobnego. Same
    > duze telefony. Taki odpowiednik iPhone 12 mini w swiecie Androida.

    w zasadzie nie występują

    https://www.gsmarena.com/results.php3?nYearMin=2018&
    nHeightMin=100&nHeightMax=140&nWidthMin=50&nWidthMax
    =70&sAvailabilities=1&sOSes=2

    najbliżej to chyba xz2 compact który jest już wiekowy i drogi jak na to
    co oferuje

  • 7. Data: 2020-12-03 16:14:52
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-12-03 o 13:38, J.F. pisze:

    > Swiat sie zmienil i klient chce duzy ekran.

    Chce czy został do niego namówiony i zmuszony?
    Jak ostatnio zmieniałem aparat to okazało się że nie ma małych telefonów
    z dużą baterią. Chciałem coś koło 4 cali a musiałem kupić 5 cali.
    Dzisiaj szukając fona z 5000mah wyszukiwarka proponuje kobyły
    powyżej 6 cali.

    > Ale ... 6 cali nie jest jakies duze ...

    Jest.
    Zwłaszcza jak pamiętasz że 7 cali to już tablet.,

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2020-12-03 16:57:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Kultowy i dość dobry jest Redmi 4A. Nie żartuję.

    Obecnie GalaxyS7 Ale w szufladzie leży Z3 Compact i mam plan wymienić
    dotyk (bo to zabawkowy telefon) i być znowu WOLNYM BIAŁYM CZŁOWIEKIEM ;-)

  • 9. Data: 2020-12-03 17:00:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-12-03 o 13:38, J.F. pisze:
    > Swiat sie zmienil i klient chce duzy ekran.

    Lemingi co im mózgi wyprano chcą dużych. Normalni ludzie chcą czegoś co
    można nosić w kieszeni.
    Czy na 4" czy na 6" i tak się duszę kiedy próbuję "serfować po sieci"
    Szkoda nerwów i życia.

  • 10. Data: 2020-12-03 17:38:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5fc8dc57$0$520$6...@n...neostrada.pl

    > Swiat sie zmienil i klient chce duzy ekran.

    Mnie by przydało się 17 cali... ;)

    > Ale ... 6 cali nie jest jakies duze ...

    Niektórzy już łamią smartfony w dwóch
    miejscach -- ale mnie nie stać nawet
    na niełamliwy...

    Wyjąłem dziś RN9P z plastiku -- ależ on ładny!!!
    Aż żal wkładać ponownie w kejs... Ładny, czysty,
    cienki (w fabrycznym kejsie jest dwakroć grubszy
    a kupiłem jeszcze grubsze kejsy) i przyjemny...

    --