  • 21. Data: 2020-12-06 11:02:13
    Temat: Re: Maly dobry Android - konkurencja dla iPhone mini?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 03.12.2020 o 17:00, _Master_ pisze:

    > Lemingi co im mózgi wyprano chcą dużych. Normalni ludzie chcą czegoś co
    > można nosić w kieszeni.
    > Czy na 4" czy na 6" i tak się duszę kiedy próbuję "serfować po sieci"
    > Szkoda nerwów i życia.
    mówisz "lemingi" o ludziach o małych rozumkach? A sam pisząc "nosić w
    kieszeni" porównujesz nie wymiary urządzenia a wyświetlacze.
    W takim razie polecam motorolę a925, bo ma wyświetlacz 2.8 cala. uwierz
    mi nie chciałbyś nosić w kieszeni takiego telefonu. nie dla tego że ma
    15cm bo dzisiaj to norma, tylko waży 210 gram. Właśnie przez ciężar
    ciągle mam (i polecam) Mi5 (snap 820) który wazy 129 gram.

    ToMasz

  • 22. Data: 2020-12-06 11:12:41
    Temat: Re: Maly dobry
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 03.12.2020 o 22:10, _Master_ pisze:

    > Li-Ion 800 mAh a parametry niby dzisiejsze.
    > Cienko to widzę.
    >
    > Z3 Compact RZĄDZI ;-)
    jeśli chodzi o wymiary - tak. ale mowa była o czymś może nie
    współczesnym,ale podobnym do iphona, który do mulastych urządzeń nie
    nalezy. Jak ktoś potrzebuje tylko telefonować, to mozna kupić telefony
    wielkości karty kredytowej. mam hiundaia m102. ale jak ma być stary
    smartfon to do zestawienia można dodać samsunga s4lte(9506) na tym samym
    procku. samsunga s7, który jeszcze "daje radę", nie wiele większy Mi5,
    ale lekki jak z3.
    Wpisujcie telefony, ale nie wolniejsze niz snap800 i dostępne na naszym
    rynku. sam jestem ciekaw
    ToMasz

  • 23. Data: 2020-12-08 12:38:30
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 06.12.2020 11:12, ToMasz wrote:

    > Wpisujcie telefony, ale nie wolniejsze niz snap800 i dostępne na naszym
    > rynku. sam jestem ciekaw
    > ToMasz

    Nexus 5x - był dosyć mały

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 24. Data: 2020-12-29 02:50:41
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 02.12.2020 o 22:36, Zdzichu500 pisze:
    > Witam
    >
    > Szukam nieduzego ale dosc dobrego telefonu z Androidem. Kiedys byla
    > fajna seria Sony Compact. Ale teraz nie moge znalezc nic podobnego. Same
    > duze telefony. Taki odpowiednik iPhone 12 mini w swiecie Androida.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Zdzichu

    też od jakiegoś czasu szukam następcy Z3C :(

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl