  • 11. Data: 2020-12-03 18:35:53
    Temat: Re: Maly dobry Android - konkurencja dla iPhone mini?
    Od: ydziO <ydzio(a)hot.com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Zdzichu500" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Swiat sie zmienil i klient chce duzy ekran.

    Nie wszyscy. Ale niestety większość.

    Ja właśnie wolaę małe. Gdyby nie to że sobie kupiłem telefon jakieś 1-2
    miesiące przed premierą iphone 12 mini to bym poczekał i kupil. Ale nie
    dałem wiary plotkom i przeciekom.

  • 12. Data: 2020-12-03 18:35:54
    Od: ydziO <ydzio(a)hot.com>

    _Master_ <M...@...pl> wrote:

    > Lemingi co im mózgi wyprano chcą dużych. Normalni ludzie chcą czegoś co
    > można nosić w kieszeni.
    O dokładnie tak.

  • 13. Data: 2020-12-03 21:49:45
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-12-03 16:14, RadoslawF wrote:

    > Jest.

    Zależy - s10e ma 5,8 cala i jest w zasadzie minimalnie (pojedyncze mm)
    większe od a3 2017 który ma ekran 4,7 cala.

    Wszystko dlatego że "screen to body ratio" wzrosło dramatycznie przez
    ostanie 2 lata - w tym przypadku z 68 na 85%.

    > Zwłaszcza jak pamiętasz że 7 cali to już tablet.

    Tablet ma zazwyczaj zupełnie inne proporcje i inne ramki więc
    porównywanie tego to trochę jak twierdzenie że bolid f1 i suzuki vitara
    mają silniki 1.6 więc się niczym nie różnią...

    Rozsądniej byłoby porównywać wymiary zewnętrzne - nexus 7 miał 199mm x
    120mm a telefon 6,5 cala ma 158mm x 73mm - jest ponad 4 cm krótszy i
    niemal 5 cm węższy.

    https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=9963&
    idPhone2=4850

  • 14. Data: 2020-12-03 22:10:42
    Temat: Re: Maly dobry
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-12-03 o 18:23, Rokambero Kanoon pisze:

    > 3.5" https://bit.ly/2VLoXCR
    >

    > (osobiście nie znam podaje z
    > listy).

    Li-Ion 800 mAh a parametry niby dzisiejsze.
    Cienko to widzę.

    Z3 Compact RZĄDZI ;-)

  • 15. Data: 2020-12-03 23:55:30
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-03 o 18:35, ydziO pisze:

    > O dokładnie tak.

    Jak ktoś chce duży to niech z tabletem "lata".

    --
    animka

  • 16. Data: 2020-12-04 08:40:13
    Od: Docent <j...@t...pl>

    Może Xiaomi Mi Play - w miarę wspólczesny model.
    Sam kupiłem ze wzgledu na wielkość,

  • 17. Data: 2020-12-04 10:03:29
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 03.12.2020 o 16:57, _Master_ pisze:
    > Kultowy i dość dobry jest Redmi 4A. Nie żartuję.
    >
    > Obecnie GalaxyS7 Ale w szufladzie leży Z3 Compact i mam plan wymienić
    > dotyk (bo to zabawkowy telefon) i być znowu WOLNYM BIAŁYM CZŁOWIEKIEM ;-)
    Biorąc pod uwagę oficjalne wsparcie LineageOS 17.1 (bazującego na
    Androidzie 10) dla Z3 Compact to dobre rozwiązanie.
    Sam korzystam na co dzień z nieoficjalnego LineageOS 17.1 na XZ1
    Compact i polecam.

    Oczywiście kwestia stabilności odnosi się do konkretnego modelu
    urządzenia, ale akurat w przypadku custom ROM-a LineageOS, aby uzyskać
    status "oficjalnego" (czyli widocznego na stronie lineageos.org)
    oprogramowanie musi spełnić szereg kryteriów stabilnego działania.
    https://github.com/LineageOS/charter/blob/master/dev
    ice-support-requirements.md

  • 18. Data: 2020-12-05 20:47:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-12-03 o 22:44, Rokambero Kanoon pisze:
    > Podany przeze mnie jest znacznie mniejszy i
    > posiada dwukrotnie większą pamięć, oraz dwa
    > razy więcej rdzeni procesora.
    > W znacznie mniejszej obudowie jest mniej
    > miejsca na akumulator.

    I dlatego jest ZDYSKWALIFIKOWANY ;-)

    Normalny biały człowiek przy normalnym użytkowaniu zasługuje na
    ładowanie co 2 dni. ;-)

  • 19. Data: 2020-12-06 00:06:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-12-04 o 08:40, Docent pisze:
    > Xiaomi Mi Play

    Z3 Compact jest mniejszy.

    A Galaxy S7 tańszy + amoled + przyciski - dziura w ekranie

    Nic na to nie poradzę. Nie mogę na takie ekrany patrzeć ;-)

  • 20. Data: 2020-12-06 00:10:24
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Redmi 6 nie ma DZIURY