  • 1. Data: 2009-02-18 07:34:41
    Temat: Mam dosc reklam w Plusie!
    Od: "M." <m...@o...pl>

    Od "zawsze" mam Simplusa, prawie od poczatku jego istnienia.
    Ale ostatnio bezustannie bombarduja mnie reklamami "istnieje techniczna
    mozliwosc aktywacji takiego a takiego pakietu", nawet jesli dany "pakiet" mam
    aktywny.

    Prosilem Plusa wielokrotnie, zeby przestal mi te smieci przysylac, ale ignoruja
    takie prosby, wiec chce zmienic operatora.

    Ktory prepaid nie przysyla reklam? Ktory z nich jest najtanszy na utrzymanie
    polaczen wychodzacych?

    Mam Simdate i tam tego problemu na razie nie ma, ale polaczenia wychodzace za
    1.20 zl/min to sporo.

    M.

  • 2. Data: 2009-02-18 14:58:28
    Temat: Re: Mam dosc reklam w Plusie!
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "M." <m...@o...pl> napisał
    > Ale ostatnio bezustannie bombarduja mnie reklamami "istnieje techniczna
    > mozliwosc aktywacji takiego a takiego pakietu", nawet jesli dany "pakiet"
    > mam
    > aktywny.

    Ale to nie jest reklama. To jest komunikat techniczny od operatora. Tzn. tak
    się będzie tłumaczył Polkomtel w razie czego...

    > Prosilem Plusa wielokrotnie, zeby przestal mi te smieci przysylac, ale
    > ignoruja
    > takie prosby, wiec chce zmienic operatora.

    A w jaki sposób prosiłeś? Dostałeś odpowiedź na piśmie?

    > Ktory prepaid nie przysyla reklam?

    Jeśli przyjąć Twoją definicję reklamy (patrz wyżej) to nie ma takiego...

    Maciek.

  • 3. Data: 2009-02-18 18:11:57
    Od: "M." <m...@o...pl>

    > Ale to nie jest reklama. To jest komunikat techniczny od operatora.

    Kazda reklame tak mozna nazwac.

    > A w jaki sposób prosiłeś? Dostałeś odpowiedź na piśmie?

    Mailem. Dostałem odpowiedz, ze trzeba im to dostarczyc na papierze i potem nie
    bedzie mozna korzystac z zadnych promocji. A w Simplusie prawie wszystkie uslugi
    nazywaja sie promocjami.

    > Jeśli przyjąć Twoją definicję reklamy (patrz wyżej) to nie ma takiego...

    No jest Simdata, ale czy tylko ona? Czy na SS operator tez wysyła reklamy?

    M.

  • 4. Data: 2009-02-18 18:41:54
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "M." <m...@o...pl> napisał

    > Kazda reklame tak mozna nazwac.

    Nie musisz mi tego tłumaczyć. Napisałem o tym, bo tak właśnie robi mnóstwo
    firm, że pod pozorem informacji technicznych przemyca treści handlowe,
    marketingowe, etc.

> [...]
    > nie
    > bedzie mozna korzystac z zadnych promocji. A w Simplusie prawie wszystkie

    Nie tylko w S+. Prepaid generalnie ma to do siebie, że jest w nim więcej
    reklam. Chociaż swego czasu w TT skutecznie zablokowałem wszelkie takie
    działania ze strony Ery. Wystarczyła rozmowa z BOK.

    > No jest Simdata, ale czy tylko ona? Czy na SS operator tez wysyła reklamy?

    Simdata z założenia służy jako karta do modemu GSM, na którym sms-ów się nie
    używa choć jest taka możliwość. Po co więc mają wysyłać reklamy na numery,
    które nie są włączone przez 24h/d?

    Z własnych doświadczeń mogę pod tym względem polecić TT ale z kolei drażniła
    mnie jakość połączeń, "sieć zajęta" i się od nich wyniosłem. Do abo Plusa,
    gdzie dostałem 2 sms-y (od grudnia) z informacją, że mogę korzystać z
    ebok-u, rachunku elektronicznego, itp. - w momencie gdy już z tego korzystam
    i to bardzo aktywnie ;)
    O właśnie, dawno nikogo nie ochrzaniałem pod 2601 ;)

    M.

  • 5. Data: 2009-02-18 21:06:59
    Od: "XXX" <k...@o...pl>

    Użytkownik "M." <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nazywaja sie promocjami.

    > No jest Simdata, ale czy tylko ona? Czy na SS operator tez wysyła reklamy?

    Proponuję postraszyć mailem BOK Plusa i zażadać zadośćuczynienia za
    wysyłanie reklam smsowych na Simplusa. Jeśli masz go zarejestrowanego to
    powinieneś po paru dniach nie dostawać już reklam smsowych.

  • 6. Data: 2009-02-18 21:31:53
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "M." <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mailem. Dostałem odpowiedz, ze trzeba im to dostarczyc na papierze i
    potem nie
    > bedzie mozna korzystac z zadnych promocji.

    Tam raczej bylo napisane ze nie bedziesz mogl skorzystac z przyszlych
    promocji ( bo sie o nich nie dowiesz )
    Oni sa swiecie przekonani, ze wiedze o swiecie ktos czerpie z ich
    zasranych SMSow :(

    pozdrawiam, leszek