  • 1. Data: 2009-02-17 11:04:55
    Temat: modemy w kablowce
    Od: "k." <a...@p...fm>

    Czy istnieje sposób aby połaczyć w sieć kilka modemów kablowych, oczywiscie
    nie korzystajac w kontrolera. Myslalem o wystawieniu wlasnego
    serwera dhcp z ktorego modemy beda pobieraly parametry inicjalizacyjne.
    Tylko wlaśnie jak ustawić w pierwszym z nich staly adres IP. Po podłaczeniu
    modemu motorli do lan komputera niestety nie pobiera adresu ip chociaz
    serwer jest wystawiony.
    Szukam szczegółowego opisu działania modemu kablowego. Szczególnie sposobu
    inicjalizacji. Zakup kontrolera oczywiscie nie wchodzi w gre ze wzgledu na
    cene.

  • 2. Data: 2009-02-17 17:56:41
    Temat: Re: modemy w kablowce
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "k." <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > inicjalizacji. Zakup kontrolera oczywiscie nie wchodzi w gre ze wzgledu na

    nie da, musisz mieć serwer, urządzenia jak sądzę do tanich nie należą

  • 3. Data: 2009-02-17 21:04:04
    Od: "Daniel" <m...@g...pl>

    W Vectrze stałe IP kosztuje 10 zł/m-c. Kiedyś było za darmo to korzystałem z
    tej usługi :-) Zapytaj u swojego operatora.