  • 1. Data: 2009-02-18 09:24:53
    Temat: jaki program do czytania grup dyskusyjnych SYMBIAN
    Od: "amir" <d...@o...pl>

    Znacie jakis program do czytania grup najlepiej jeszcze ofline
    pod symbiana?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-18 09:32:48
    Od: AL <a...@s...tam>

    amir pisze:
    > Znacie jakis program do czytania grup najlepiej jeszcze ofline
    > pod symbiana?
    >
    > pozdrawiam

    MobileNews

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2009-02-18 10:52:46
    Od: "amir" <d...@o...pl>

    > MobileNews

    Dzięki, działa ładnie
    to jeszcze mam pytanie, czy można tam jakoś pobrać po wifi i poczytać sobie
    będąc offline?

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-02-18 11:30:32
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    AL napisal(a):

    > MobileNews

    uwaga, ten programik nie potrafi postować.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 5. Data: 2009-02-18 12:05:26
    Od: "amir" <d...@o...pl>

    > uwaga, ten programik nie potrafi postować.

    tak, zgadza się

    a znasz inny jescze jakiś, który by potrafił?
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-02-18 13:24:50
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    amir napisal(a):

    > tak, zgadza się
    >
    > a znasz inny jescze jakiś, który by potrafił?

    niestety nie, sam bym chętnie poznał taki który to umie. Z tego powodu
    zarzuciłem usenet na telefonie.

    --
    pozdrawiam, Zbylut