  • 1. Data: 2009-02-16 22:51:57
    Temat: Debrandowanie E51 softem 300.34.56
    Od: "Lemon" <l...@a...nie.tree.pl>

    Witam. Obecnie posiadam E51 (czarna) z softem 220.34.37 z Plusa.
    Chce wywalic brand +GSM bo nie jest mi potrzebny.

    W zwiazku z tym mam pytanie na jaki Product Code
    przy uzyciu Nemesis Service Suite mam zmienic
    obecny 0559242 abym mogl zassac najnowszy
    niebrandowany soft 300.34.56 z Nokia Software Updater?

    Czy mam uzyc ten numerek: 0554359? A moze jakis inny
    bo widze, ze google wypluwa wiele informacji.

    --
    Pozdrawiam Lemon

  • 2. Data: 2009-02-17 10:33:01
    Temat: Re: Debrandowanie E51 softem 300.34.56
    Od: "Piter" <m...@N...op.pl>

    Witam
    Ja mam tę Nokie z Empiku, więc wolną od blokad - Code: 0552196

    Piotr

  • 3. Data: 2009-02-17 11:39:57
    Od: "Gizmo" <g...@g...pl>

    > Ja mam tę Nokie z Empiku, więc wolną od blokad - Code: 0552196

    potwierdzam pc 0552196 jest poprawny dla E51.

  • 4. Data: 2009-02-17 13:58:42
    Od: "Michal k." <b...@o...pl>

    > Witam. Obecnie posiadam E51 (czarna) z softem 220.34.37 z Plusa.
    > Chce wywalic brand +GSM bo nie jest mi potrzebny.

    tylko ze tego brendu to tyle co kot naplakal
    startowa animacja / tapeta / jeden dzwonek / kilka zakladek / ustawienia do
    pktow dostepowych....

    warto tracic gwarancje ?

    IMHO debrandowanei ma sens jak op sztucznie blokuje niektore
    ficzery w telefonie / ew. podpina uslugi pod dane klawisze blokujac
    personalizacje. w E51 wszystko jest na miejscu i nic nie jest wyciete.

  • 5. Data: 2009-02-17 14:08:12
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Michal k." <b...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > IMHO debrandowanei ma sens jak op sztucznie blokuje niektore
    > ficzery w telefonie / ew. podpina uslugi pod dane klawisze blokujac
    > personalizacje. w E51 wszystko jest na miejscu i nic nie jest wyciete.

    Tak tylko, że brandowane oprogramowanie jest zazwyczaj stare.

  • 6. Data: 2009-02-17 14:19:31
    Od: "Michal k." <b...@o...pl>

    > Tak tylko, że brandowane oprogramowanie jest zazwyczaj stare.

    <LOL> jak bardzo stare ?
    do E51 / E71 (mam obie) brendowany soft wychodzil max 1 miesiac bo
    niebrendowanym.
    i generalnie im wyzszy soft tym czesciej czytalem pytanie jak go potem
    zdowngrejdowac... ;-)

  • 7. Data: 2009-02-17 16:21:53
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Michal k." <b...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > <LOL> jak bardzo stare ?

    Do N95 najnowszy to 31.0.017
    Brandowany był chyba 27.x.xxx (nie chce mi się wyjmować baterii i sprawdzać).

  • 8. Data: 2009-02-19 19:11:52
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    > tylko ze tego brendu to tyle co kot naplakal
    > startowa animacja / tapeta / jeden dzwonek / kilka zakladek / ustawienia
    > do pktow dostepowych....
    >
    > warto tracic gwarancje ?

    No wlasnie. Mam wrazenie ze te pierdoly wystarczy podmienic albo wywalic
    przez S40 Theme Studio 2.2 i bedzie OK.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "