  • 1. Data: 2009-05-12 19:47:43
    Temat: Mapa Polski GPS - iGO 8
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Ma ktoś może mapę Polski lub inne mapy do systemu iGo.8?
    Chcę je wypróboować na mym nowym Magellanie Maestro 4370.

    Znajduję te pliki w sieci ale są tylko na torrentach których nikt
    aktualnie nie udostępnia z niewiadomych mi powodów... ;-)

    A może ktoś już przerabiał nowe systemy Maestro 4350 i 4370
    z dobrymi wyświetlaczami 480x800 pixeli na europejskie drogi?

    Proszę o kontakt na grupę lub na: pszemol (małpa) interia.pl

  • 2. Data: 2009-05-12 20:28:00
    Temat: Re: Mapa Polski GPS - iGO 8
    Od: "Kartrait" <n...@m...pl>

    poszperaj na www.peb.pl tam jest tego cała masa, działająca

    --
    Pozdrufka,
    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-05-13 19:28:57
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    > Ma ktoś może mapę Polski lub inne mapy do systemu iGo.8?
    > Chcę je wypróboować na mym nowym Magellanie Maestro 4370.

    A na pl.rec.gps pytałeś?

    --
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl