  • 1. Data: 2012-04-04 08:47:04
    Temat: Mechanik Olkusz i okolice
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    Może ktoś polecić mechanika z okolic Olkusza. Honda CBF 500 z 2004 kupiłem i
    do wczoraj wszystko było pięknie, a dziś (jak jest ładna pogoda sic!) to
    wchodzę do garażu, próbuję odpalić i dupa :-(

    Pozdr,
    Mariusz

  • 2. Data: 2012-04-04 10:49:03
    Temat: Re: Mechanik Olkusz i okolice
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do wczoraj wszystko było pięknie, a dziś (jak jest ładna pogoda sic!) to
    > wchodzę do garażu, próbuję odpalić i dupa :-(

    paliwo ma??

  • 3. Data: 2012-04-04 11:02:55
    Od: m...@g...pl

    > paliwo ma??

    Paliwo ma. Ogólnie wygląda to na problemy z elektryką. Objawy były takie: Przy
    pierwszej i drugiej próbie odpalenia były tylko jakieś trzaski/warczenie z okolic
    kanapy. Przy następnych już nic się nie działo. Jak włączam awaryjne to znów są te
    same trzaski/warczenie z okolic kanapy, przednie kierunki nie świecą, a tylne
    kierunki migoczą na zmianę z stopem.

    Ps. Mechanika szukam nie tylko do tej awarii ale też do serwisowania (teraz jeździłem
    do Krakowa) ale fajne by było mieć coś bliżej domu.

  • 4. Data: 2012-04-04 11:44:53
    Od: Monster <m...@o...pl>

    On 4 Kwi, 11:02, m...@g...pl wrote:

> [...]
    same trzaski/warczenie z okolic kanapy, przednie kierunki nie świecą, a tylne

    Sprawdź połączenia aku,taka choinka na lampach to z braku masy
    zazwyczaj

    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem

  • 5. Data: 2012-04-04 21:27:22
    Od: m...@g...pl

    Problem był z akumulatorem. Naładowałem i odpalił. Dzięki za rady.

    Teraz pytanie: Wymienić aku na nowy (ten jest jeszcze oryginalny)? W samochodzie jak
    aku mi takie numery robił to wymieniałem na nowy i spokój był.

  • 6. Data: 2012-04-05 09:20:47
    Od: Marcin Gardeła <m...@o...pl>

    W dniu 2012-04-04 08:47, m...@W...gazeta.pl pisze:
> [...]
    > do wczoraj wszystko było pięknie, a dziś (jak jest ładna pogoda sic!) to
    > wchodzę do garażu, próbuję odpalić i dupa :-(

    Jak tu żyję to nie słyszałem o żadnym mechaniku pracującym w innych
    warunkach, niż garaż. Jak szukasz serwisu to Kraków a z drugiej strony
    Sosnowiec, Katowice. Co ci się dzieje dokładnie, może zaradzimy, tu albo
    u ciebie. Skąd mieszkasz?

    --
    Diobeu
    VFR800 '01

  • 7. Data: 2012-04-05 09:49:26
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-04-04 21:27, m...@g...pl pisze:
    > Problem był z akumulatorem. Naładowałem i odpalił. Dzięki za rady.
    >
    > Teraz pytanie: Wymienić aku na nowy (ten jest jeszcze oryginalny)? W samochodzie
    jak aku mi takie numery robił to wymieniałem na nowy i spokój był.

    Wymienić,chyba że go sam rozładowałeś przypadkowo.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 8. Data: 2012-04-05 09:49:54
    Od: Marcin Gardeła <m...@o...pl>

    W dniu 2012-04-05 09:20, Marcin Gardeła pisze:

> [...]
    > warunkach, niż garaż. Jak szukasz serwisu to Kraków a z drugiej strony
    > Sosnowiec, Katowice. Co ci się dzieje dokładnie, może zaradzimy, tu albo

    Doczytałem. Akumulator potrzymaj długo na jakiejś ładowarce a'la Lidl.
    Nikt ci nie powie, czy już umarł czy jeszcze pożyje. Jak mu się będzie
    częściej zdarzać padanie to się kończy i musisz zmieniać.

    --
    Diobeu
    VFR800 '01

  • 9. Data: 2012-04-05 10:51:51
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Jeśli nie miałeś styku dobrego na zaciskach to nie wymieniać
    tylko je wyczyścić, jest szansa że jak podpinałeś do ładowania to
    się styk znalazł jak poruszałeś. Chyba że faktycznie był trupem a
    niedawno jeździłeś to do wymiany.

    --

    morghul