  • 1. Data: 2012-04-03 17:00:52
    Temat: mam problem ze skuterem chinskim ;( pomocy PILNE !
    Od: sebbe95 <sebastian.arl@_NOSPAM_hotmail.com>

    mam problem moj skuter nie chce odpalic elektrycznie (znaczy od tego
    guzika przy kierownicy nie pamietam jak to sie nazywa ;( ) odpala mi tylko
    od kopki. wiecie jaka moze byc przyczyna ? gdy chce odpalic go od tg
    guzika to tylko "tyka" i nic wiecej a bateria jest dobra niedawno
    kupowalem nowa ? pomocy ;/ ROZBIERALEM ROZRUSZNIK, przeczyscilem go i wgl.
    i dalej nic :( POMOCY ;(

  • 2. Data: 2012-04-03 17:11:37
    Temat: Re: mam problem ze skuterem chinskim ;( pomocy PILNE !
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "sebbe95" <sebastian.arl@_NOSPAM_hotmail.com> napisał

    > bateria jest dobra niedawno kupowalem nowa

    Alez niedawne kupowanie nie ma nic wspolnego.
    Podlacz kablami aku z samochodu i sprawdz.
    To ze nowa bateria to nie znaczy ze pradnica dziala :)

  • 3. Data: 2012-04-04 15:31:29
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    sebbe95 <sebastian.arl@_nospam_hotmail.com> wrote:

    > mam problem moj skuter nie chce odpalic elektrycznie (znaczy od tego
    > guzika przy kierownicy nie pamietam jak to sie nazywa ;( ) odpala mi tylko
    > od kopki.

    Ciesz się że w ogóle odpala, to chińczyk.

    Kumpel kopiąc kopkę w chińczyku wywalił dziurę w pokrywie :>

> [...]
    > guzika to tylko "tyka" i nic wiecej a bateria jest dobra niedawno
    > kupowalem nowa ? pomocy ;/ ROZBIERALEM ROZRUSZNIK, przeczyscilem go

    1. Czy po wciśnięciu przycisku startera gasną światła?
    Tak -> uszkodzony akumulator lub jego połączenie.
    Nie -> patrz punkt 2.

    2. Czy po zwarciu (np. kluczem) styków przekaźnika rozrusznik kręci?
    Tak -> uszkodzony przekaźnik lub jego połączenie.
    Nie -> uszkodzony rozrusznik lub jego połączenie, patrz punkt 3.

    3. Czy po zwarciu (np. kluczem) styków przekaźnika pojawia się na rozruszniku
    napięcie?
    Tak -> uszkodzony (lub np. zablokowany) rozrusznik.
    Nie -> uszkodzone połączenie rozrusznika.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 4. Data: 2012-04-09 19:34:53
    Temat: dobrze kable ci łonco
    Od: mariuszn13 <mariusz-niezbecki@_NOSPAM_wp.pl>

    sebbe95 napisal

  • 5. Data: 2012-04-09 19:49:32
    Temat: Re: dobrze kable ci łonco
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 09.04.2012 19:34, mariuszn13 wrote:
    > sebbe95 napisal

    > --

    Kolego Mariuszu Niezbecki.

    Myślę, że jeszcze za wcześnie dla Ciebie na pisanie na forach, może
    najpierw się naucz jak to się obsługuje a potem zacznij pisać, ok? Bo na
    razie robisz śmietnik
    Nad polszczyzną też możesz popracować.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 6. Data: 2012-04-09 20:43:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-09 19:49, Arni pisze:

    > Myślę, że jeszcze za wcześnie dla Ciebie na pisanie na forach,

    to nie jest forum. Nawet Ty juz sie pogubiles, jak widze.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 7. Data: 2012-04-09 21:00:40
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 09.04.2012 20:43, Kuczu wrote:

    > to nie jest forum. Nawet Ty juz sie pogubiles, jak widze.

    _on_ mysli że pisze na forum, jak zaczne jeszcze tłumaczyć, że sie myli
    to nic nie zrozumie. Chociaż sadząc po dotychczasowych dokonaniach to i
    tak na darmo pisze

  • 8. Data: 2012-04-11 16:56:21
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Arni <a...@n...spam.pl> wrote:

    >_on_ mysli że pisze na forum,

    Blad, on nie mysli.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 9. Data: 2012-04-12 08:40:22
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-09 20:43, Kuczu pisze:

    > to nie jest forum. Nawet Ty juz sie pogubiles, jak widze.

    Nie ? Forum jak sie paczy! pisze sie ze strony sikacza, po zalogowaniu
    do sikacza.

    pozdr
    newrom i lekkie podsmiechujki po watku o skuterach :-D
    --
    RD07 - sprzedam.
    Hornet - sprzeda