  • 1. Data: 2009-03-07 17:51:12
    Temat: mixplus
    Od: "Konrad M." <d...@A...chip.pl>

    Witam.
    Czy jest tu ktos kto zna dobrze te zasady mixa ?
    Podpisałem umowe mixplus 5.02
    18 lutego pierwszy raz doładowałem konto ale to doładowanie nie zmniejsza
    wymaganej ilosci zaliczen i nie przedłuza waznosci.
    Dzis 7.03 wychodzace zostały zablokowane.
    Czy teraz moge nie doładowywac konta pare dni czy musze doładowac bo wlepią
    mi te 500 zł kary ?

  • 2. Data: 2009-03-07 19:30:49
    Temat: Re: mixplus
    Od: Marek Pawełek <m...@U...wp.pl>

    Konrad M. pisze:
> [...]
    > Dzis 7.03 wychodzace zostały zablokowane.
    > Czy teraz moge nie doładowywac konta pare dni czy musze doładowac bo

    Witam,
    sprzedawca powinien był uprzedzić Cię o tym, że w ciągu pierwszych 30
    dni od momentu podpisania umowy należy doładować swój numer dwukrotnie
    minimum kwotą zobowiązania. Istotnie pierwsze doładowanie nie przedłuży
    ważności konta, dopiero zrobi to drugie ;-)
    Od momentu zablokowania połączeń wychodzących jest 30 dni jeszcze na
    doładowanie konta (potem wlepiają karę), ale lepiej zrobić to jak
    najszybciej, ponieważ w MixPlusie ważność konta jest przedłużana o 30
    dni od momentu blokady, a nie od dnia doładowania :-)
    BTW - idź ochrzanić sprzedawcę, że o tym Cię nie poinformował.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2009-03-07 19:37:10
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-03-07 20:30, Marek Pawełek napisał:

> [...]
    > dni od momentu blokady, a nie od dnia doładowania :-)
    > BTW - idź ochrzanić sprzedawcę, że o tym Cię nie poinformował.

    Sprzedawca jest najmniej winien, to użytkownik miał juz ponad miesiac
    aby zapoznać się z regulaminem. Gdzie tak jest, że sprzedawca informuje
    o wszelkich szczegółach regulaminu i umowy? Kupujący podpisuje, że się
    zapoznał i akceptuje, a jeśli tego nie zrobił przed podpisaniem to
    głównie jego wina.

    --
    Cz.

  • 4. Data: 2009-03-07 19:56:26
    Od: Marek Pawełek <m...@U...wp.pl>

    Czarek pisze:

> [...]
    > o wszelkich szczegółach regulaminu i umowy? Kupujący podpisuje, że się
    > zapoznał i akceptuje, a jeśli tego nie zrobił przed podpisaniem to

    To jest zrozumiałe, jednakże zasady Mixa są na tyle jasne, że te dwa
    zdania przy podpisywaniu umowy nie zaszkodzą, w celu uniknięcia
    późniejszych nieporozumień.

  • 5. Data: 2009-03-08 07:37:26
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Marek Pawełek pisze:
> [...]
    > minimum kwotą zobowiązania. Istotnie pierwsze doładowanie nie przedłuży
    > ważności konta, dopiero zrobi to drugie ;-)

    Nazywajcie sobie to jak chcecie, ale ja nazwę rzecz po imieniu: to WAŁ,
    typowy dla firmy Polkomtel SA. ;)

    > BTW - idź ochrzanić sprzedawcę, że o tym Cię nie poinformował.
    > Pozdrawiam.

    Nie ma sensu. Sprzedawcy produktów sieci Plus gsm to inna kategoria
    ludzi. Jak im się napluje w twarz to powiedzą, że deszcz pada. Docierają
    do nich tylko ręczne argumenty, przemoc fizyczna, długotrwałe bicie itd.
    :)
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|