  • 1. Data: 2010-12-23 10:29:03
    Temat: Mgla
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Jak proponujecie sie zachowac gdy zblizacie sie/wpadniecie w
    gestniejaca mgle ?

    75,Dwa_karambole_na_A4__Kilkadziesiat_pojazdow_uszko
    dzonych.html

    --
    J.

  • 2. Data: 2010-12-23 10:34:40
    Temat: Re: Mgla
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-23 10:29, J.F. pisze:
    > Jak proponujecie sie zachowac gdy zblizacie sie/wpadniecie w gestniejaca
    > mgle ?

    Hebel w podłogę i zapieramy się o kierownicę:)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 3. Data: 2010-12-23 10:36:22
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Hebel w podłogę i zapieramy się o kierownicę:)

    + światłaprzeciwmgłowe + światła mijania obniżamay na maxa.

  • 4. Data: 2010-12-23 10:38:25
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Proponuję przykozaczyć i wyprzedzać kapeluszników poboczem z prawej
    strony.

    A tak na poważnie to chyba sprawa jest oczywista. Prędkość i
    opcjonalne tylne/przednie przeciwmgłowe.
    Wczoraj w Katowicach o 3am było takie mleko że widziałem 15m przed
    sobą i nic więcej.

  • 5. Data: 2010-12-23 10:44:45
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    Odchodzimy na drugi krąg.
    A później na zapasowe.

  • 6. Data: 2010-12-23 10:46:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-23 10:29, J.F. pisze:
    > Jak proponujecie sie zachowac gdy zblizacie sie/wpadniecie w gestniejaca
    > mgle ?

    Spotkałem się z tym w tym roku już dwa razy - temperatura w okolicach
    -10C, nagle mgła i na drodze od razu lodowisko.
    To chyba dość dziwne zjawisko przy silnym mrozie.

  • 7. Data: 2010-12-23 10:50:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > Jak proponujecie sie zachowac gdy zblizacie sie/wpadniecie w gestniejaca
    > mgle ?

    Ja zwykle teleportuję się w kosmos. A Ty?

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2010-12-23 11:41:55
    Od: Dominik <d...@g...com>

    W dniu 2010-12-23 10:46, Tomasz Pyra pisze:

    > Spotkałem się z tym w tym roku już dwa razy - temperatura w okolicach
    > -10C, nagle mgła i na drodze od razu lodowisko.
    > To chyba dość dziwne zjawisko przy silnym mrozie.

    Absolutnie normalne :)
    Później piękna szadź na drzewach zostaje ;)

    --
    Dominik

  • 9. Data: 2010-12-23 11:43:56
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Mateusz wrote:

> [...]
    > opcjonalne tylne/przednie przeciwmgłowe.
    > Wczoraj w Katowicach o 3am było takie mleko że widziałem 15m przed

    Kiedyś, latem pod Ustką złapała mnie tak mgła, jakby ruscy zadymiali.

    Nie widać było końca maski samochodu, w pierwszej chwili myślałem że
    cos mi szybę oblepiło.

    Jak otworzyłem boczną szybę i wywiesiłem głowę na zewnątrz to z trudem
    można było linie na jezdni dostrzec.

    Zjechałem w pierwszą boczną uliczkę las i zrobiłem sobie dwugodzinny
    postój, aż opadło trochę to cholerstwo.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 10. Data: 2010-12-23 11:45:32
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Hebel w podłogę i zapieramy się o kierownicę:)

    Spadam na pas dla przeciwnego pasa ruchu bo na swoim pasie mogę się natknąć
    na przedpiszcę:)