  • 1. Data: 2009-05-26 07:36:49
    Temat: Mika - przepraszam
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Przepraszam Mika. Przegiąłem. Co innego nawsadzać chui facetowi a co innego
    kobiecie. Proszę wszystkich o niekontynuowanie już dopierdalania mi i sobie,
    bo nieuchronnie zmierza to w ślepy zaułek. Ja oczywiście daje już sobie
    siana z tym gównem. Wszystko na koniec skupiło się na biednej Mice:-(
    Przepraszam jeszcze raz.

    P.S. Gildor, newrom, Bartuś, i inni: dajcie se już siana...

    --
    Grzybol

  • 2. Data: 2009-05-26 07:54:01
    Temat: Re: Mika - przepraszam
    Od: "William Yelito" <y...@g...pl>

    Grzybol <g...@w...pl> napisał(a):

    > Przepraszam Mika.

    Mika, ja też.
    Zachowałem się jak gówniarz.
    Przeląkłem odpowiedzialności.
    Czy mi kiedyś wybaczysz?

    --
    William 'Wie$' Yelito @ Krakuf
    "Nawet najdłuższa podróż zaczyna się od jednego kroku"

  • 3. Data: 2009-05-26 07:57:38
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Grzybol pisze:
> [...]
    > Przepraszam jeszcze raz.
    >
    > P.S. Gildor, newrom, Bartuś, i inni: dajcie se już siana...

    cyt. dla tych, co plonkujom :)

    --
    gildor
    9'99

  • 4. Data: 2009-05-26 08:00:40
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > cyt. dla tych, co plonkujom :)
    Ohohohoho, nie wierze wlasnym oczom :)
    Brawo Mika, jestem pod wrazeniem:)
    Mozna wiedziec co mu zrobilas??

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 5. Data: 2009-05-26 08:01:49
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ohohohoho, nie wierze wlasnym oczom :)
    > Brawo Mika, jestem pod wrazeniem:)
    > Mozna wiedziec co mu zrobilas??
    > pozdrawiam

    Jest kobietą. Jak Ty byś nią był, też bym Cię przeprosił:-)
    P.S. Matołku:-)

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2009-05-26 08:15:48
    Od: a...@g...com

    On 26 Maj, 09:36, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Przepraszam jeszcze raz.
    >
    > P.S. Gildor, newrom, Bartuś, i inni: dajcie se już siana...

    Ojapierdole.

    --
    Artur

  • 7. Data: 2009-05-26 08:35:08
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Ojapierdole.

    Nie przeklinaj, chwila jest podniosła.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 8. Data: 2009-05-26 08:42:36
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    a...@g...com pisze:

    > Ojapierdole.

    Ja tez.
    Kurde, to mogl byc najbardziej wytrwaly, zasklepiony w betonie wlasnych
    pogladow troll na pl.rec.motocykle. Kazde zdanie przeciwnika
    przedstawial jako argument za jego pogladami.
    No i 2 fakultety... ma tutaj ktos 2 fakultety abo chociaz doktorat ?

    Dobrze sie zapowiadal. Do dzisiaj.
    A teraz mamy mnietkiego misia i jego przepraszam.
    Klebek pluszowych flaczkow z ktorego drobna brunetka szydelkuje dziecku
    szalik na zime. W punkowe wzorki.

    KJ

  • 9. Data: 2009-05-26 08:44:25
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

> [...]
    > przedstawial jako argument za jego pogladami.
    > No i 2 fakultety... ma tutaj ktos 2 fakultety abo chociaz doktorat ?

    ja mam. nie mam doktoratu.

    --
    gildor
    9'99

  • 10. Data: 2009-05-26 09:06:36
    Od: k...@g...com

    On May 26, 9:36 am, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
> [...]
    > bo nieuchronnie zmierza to w ślepy zaułek. Ja oczywiście daje już sobie
    > siana z tym gównem. Wszystko na koniec skupiło się na biednej Mice:-(

    miętczak. Jechałeś świadomy od początku i teraz zmiękła ci rura?