  • 1. Data: 2009-05-26 09:23:04
    Temat: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa
    Od: "wererider" <w...@g...com>

    Witam!
    Takie pytanie - czy ograniczenie mocy (konkretnie to CB 500 zdławiona do 25
    KW) ma jakiś wpływ na zużycie paliwa? W sumie na logikę powinno zmniejszać,
    ale nie jestem pewien...
    Pozdrawiam
    were

  • 2. Data: 2009-05-26 09:23:44
    Temat: Re: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    wererider pisze:
> [...]
    > KW) ma jakiś wpływ na zużycie paliwa? W sumie na logikę powinno zmniejszać,

    No wlasnie czesto kastrat pali wiecej :)

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 3. Data: 2009-05-26 09:39:36
    Od: n...@s...com

    On Tue, 26 May 2009 11:23:44 +0200, Kuczu <p...@j...pl>
    wrote:

    >No wlasnie czesto kastrat pali wiecej :)

    Ale to chyba kwestia tego ze sie go bardziej cisnie, nie ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 4. Data: 2009-05-26 09:59:36
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik wydusił z siebie te słowy:

    > Ale to chyba kwestia tego ze sie go bardziej cisnie, nie ?

    jak sie zdławia motor, to dlatego, ze był za mocny i ktoś miał za mało
    rozumu, zeby ograniczyć sie samemu. Jak więc jest słabszy, to sie odkręca na
    maksa.
    ps, w drugą strone niestety nie musi być tak samo - czyli zwiększenie mocy
    nie musi spowodowac spadku spalania, bo jesli sie moc zwiększyło, tzn, ze
    brakowało a jak sie ją podniesie .. to użyszkodnik ją będzie wykorzystywał

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 5. Data: 2009-05-26 10:00:28
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > Ale to chyba kwestia tego ze sie go bardziej cisnie, nie ?

    to zależy. np powiercone przepustnice wymagają wiecej nakładu pracy na
    ich ruszenie, skoro są dziurawe. tak myślę. mi B6 tak właśnie też więcej
    palił.

    --
    gildor
    9'99

  • 6. Data: 2009-05-26 10:02:30
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > Użytkownik wydusił z siebie te słowy:
    >
    > jak sie zdławia motor, to dlatego, ze był za mocny i ktoś miał za mało
    > rozumu, zeby ograniczyć sie samemu. Jak więc jest słabszy, to sie
    > odkręca na maksa.

    motor jest zdławiony, bo tak każą przepisy niemieckie dla nowicjuszy, a
    stamtąd najwięcej tego u nas jest.

    --
    gildor
    9'99

  • 7. Data: 2009-05-26 11:32:34
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    n...@s...com pisze:

    > Ale to chyba kwestia tego ze sie go bardziej cisnie, nie ?
    Zalezy też chyba od sposobu kastracji?Widziałem takie które po prostu
    ograniczają skok linki,moto można było kręcić tylko do 4tys,czyli jazda
    bardzo delikatna,więcej żłopać nie powinien:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 8. Data: 2009-05-26 17:35:04
    Od: "wererider" <w...@g...com>

    Użytkownik "Monster" <"alpy2usun _to"@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ograniczają skok linki,moto można było kręcić tylko do 4tys,czyli jazda
    > bardzo delikatna,więcej żłopać nie powinien:-)

    No właśnie ja mam z tego co wiem ograniczenie na króćcach między gaźnikiem a
    silnikiem i dyszy w gaźniku (gminna wieść głosi, że także moduł zapłonowy
    jest inny). Kręcić się daje do oporu.

    Pozdrawiam
    were

  • 9. Data: 2009-05-26 17:38:38
    Od: "kucik" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > ograniczają skok linki,moto można było kręcić tylko do 4tys,czyli jazda
    > bardzo delikatna,więcej żłopać nie powinien:-)

    Mialem pare lat temu CB400 po kastracji na walkach - palil minimum 7l/100
    ale ja tam mu nigdy gazu nie zalowalem no

    Kucik
    FJ 1200

  • 10. Data: 2009-05-28 13:35:00
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On 26 May, 18:38, "kucik" <c...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Mialem pare lat temu CB400 po kastracji na walkach - palil minimum 7l/100
    > ale ja tam mu nigdy gazu nie zalowalem no

    dlawiona CB500 to tylko mniejsze dysze w gazniku i zmniejszony
    przeplyw powietrza w kroccu, czy jak to sie zwie. Nic wiecej, 99%.