  • 1. Data: 2011-04-01 08:47:44
    Temat: Misja - sixMisja - IEsixMisja
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Do Najwyższej Komisji Kontroli Czystości Przeglądarek

    Ja niżej podpisana, oświadczam, że urodziłam się Internet Explorerem wbrew
    swojej woli. W związku z powyższym proszę, aby moje dotychczasowe poczynania
    jako MiSIE uznano za niebyłe, gdyż działałam zbałamucona ówcześnie panującą
    microsoftową korporacją. Jednocześnie w pełni zgadzam się z powszechnie
    panującym przekonaniem, iż IE6 nie było, nie ma i nie potrzeba...

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)
    Anyone who slaps a "this page is best viewed with Browser X" label on a Web