  • 1. Data: 2011-04-01 11:45:38
    Temat: własne atrybuty
    Od: Vax <m...@z...sie>

    Chyba mi czasem brakuje. Znaczy, nie całkiem brakuje, bo niby mogę
    w HTML stworzyć własne, "niekoszerne" i np. skryptem je
    odczytać by odpowiednio do ich wartości element potraktować.
    Nie sądzicie, że w HTML np. 5.1 przydałoby się usankcjonowanie
    atrybutów albo z jakimś prefiksem ("js"?, "ext"?) albo choćby
    jednego np. "extended"?
    Głównie po to, by walidatory nie ujadały, bo sama zasada "nie znam,
    ignoruję, lecz udostępniam" raczej przez browsery jest realizowana :)

    v.

  • 2. Data: 2011-04-01 12:55:29
    Temat: Re: własne atrybuty
    Od: Gadjo Delhi <j...@g...com>

    On 1 Kwi, 13:45, Vax <m...@z...sie> wrote:
> [...]
    > Głównie po to, by walidatory nie ujadały, bo sama zasada "nie znam,
    > ignoruję, lecz udostępniam" raczej przez browsery jest realizowana :)

    w HTML5 jest prefix data-

  • 3. Data: 2011-04-01 13:40:19
    Od: Vax <m...@z...sie>

    W dniu 2011-04-01 14:55, Gadjo Delhi pisze:

    > w HTML5 jest prefix data-

    a w kalendarzu? ;)

    v.