    From: Mr Misio <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Date: Wed, 30 Jan 2013 02:57:29 +0100

    Dramat :( Jestem zalamany. Jak tego uzywac wygodnie?

    Wyswietlacz, ze 3 razy wiekszy niz w mojej ex e52. Ale na ekrani emiesci
    sie 6 kontaktow rownoczesnie (mniej niz na e52). Zmieniam rozmiar
    czcionki i nic to nie zmienia, bo choc czcionka sie zmienila to odstepy
    miedzy kontaktami zostaly takie same duze bo... nawet jak nie ma zdjecia
    to musi si epokazac grafika androidzika :/

    Dlaczego jak mam wpisac cyfry to i tak pokazuje sie zajmujaca 60% ekranu
    klawiatura QWERTY ze wszystkimi malutkimi przyciskami?

    Nie chce na litosc, zeby domyslne bylo "synchronizuj i mieszaj moje
    kontakty z facebooka, googla i telefonu". Nie potrzebuje adresow email
    znajomych w ksiazce telefonicznej. Ani tych samych osob po dwa razy bo
    ktos ma w profilu prywatnym inaczej niz w zwyklych kontaktach sluzbowych.

    Doceniam, ze moge marnowac czas na FB, GooglePlus, Twitterze, korzystac
    z map i wiele innych cudow wlacznie z odbieraniem poczty email. Ale
    przez lata na e52 korzystalem z tego sporadycznie 2-3 roazy do roku, z
    nudow. Podstawa dla mnie jest dzwonienie i smsowanie. Obydwie te rzewczy
    sa dramatycznie niewygodne w tym smartnym dotykowcu.

    Aparat foto wlacza sie tak dlugo, ze mozna isc zrobic kawe i wrocic. W
    porownaniu do starenskiej e52.

    Fajnie, ze moge odtwarzac muzyke. Bajer normalnie. Ale dlaczego nie moge
    tego uzywac "odtwarzaj z tego a tego katalogu" tylko robi mi jakies
    plajlisty? sortuje wedle artysty? I we wszelaki sposob...

    Wkurza mnie tez, ze musialem zalozyc kolejne konto google, zeby dostac
    sie do sklepu aby zainstalowac jakas aplikacje (taskKiller). Dlaczego
    kolejne? No chyba nie dam sie jednak szpiegowac za bardzo gdzie jestem,
    co robie, kiedy robie, jakie mam kontakty i z kim sypiam. Juz wystarczy,
    ze operator mnie szpieguje z lokalizacja logowania i zapewne przeglada,
    a na pewno trzyma 12 miesiecy esemesy i wykazy polaczen.

    Durny import export Googla nie wie, ze 48xxxxx to to samo co +48xxxxx no
    i wszystkie numery no i zaden numer bez + nie dziala w androidzie teraz...

    Symbianie, wróć :(