  • 311. Data: 2013-02-15 07:53:52
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 14.02.2013 Mr. Misio <m...@g...pl> napisał/a:

    > Wyrywasz z kontekstu: N8 i SGS2 (i e52).

    Misiu, cała dyskusja jest "wyrywaniem z kontekstu",
    wszak cytujesz w poście zdania, do których się odnosisz :-)
    Wiem, że opisywałeś dwa telefony i ich wady, zwracam
    tylko szanowną uwagę, że implikacja jest błędna.
    Nic ponadto.

    Zresztą doskonale o tym chyba wiesz, nie negując
    istnienia modemów (luzem i wbudowanych w różne
    urządzenia) tudzież galanterii gsm- ot, choćby
    gadżet do kopiowania danych z kart sim.

    Pamiętaj, dostajesz odpowiedź na to, co napisałeś,
    nie to, co miałeś na myśli :-)

    A Ty, zamiast napisać coś w stylu "czepiasz się,
    ale oczywiście formalnie masz rację"
    obruszasz się "co ja chcę udowodnić".

    Aż przypomina mi się gość z grupy linuksowej, co omal
    się nie zesrał z oburzenia, jak mu zwróciłem uwagę,
    żeby nie utożsamiał dystrybucji przygotowanej
    przez konkretną, komercyjną firmę (w której
    Shuttleworth najwyraźniej nie ma już ochoty topić
    kolejnych milionów) z całym środowiskiem WO...

    > Slaby dowcip najwyrazniej ;)

    Oj, raczej cienko z poczuciem humoru u ludzików.
    "Tu jest usenet, tu się walczy, nie dyskutuje".
    Nic dodać, nic ująć...

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 312. Data: 2013-02-15 08:54:56
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" napisał:

    > Dziecko drogie, popracuj nad czytaniem ze zrozumieniem.
    > I staraj się nie używać słów, których znaczenia nie rozumiesz.

    Odwracanie kota dupą to jest przypadłość zarezerwowana już dla jednego, ale
    widzę, że koniecznie chcesz stworzyć tandem. Węgorzowy. Misiowi już umiałeś
    odpowiedzieć i wiedziałeś o co chodzi, więc proszę, nie rób więcej z siebie
    idioty i nie kompromituj się wyrywaniem słówek z kontekstu.

  • 313. Data: 2013-02-15 09:46:43
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 15.02.2013 Tomek <n...@o...pl> napisał/a:
    > odpowiedzieć i wiedziałeś o co chodzi, więc proszę, nie rób więcej z siebie
    > idioty i nie kompromituj się wyrywaniem słówek z kontekstu.

    Takie odzywki to do kolegów z piaskownicy. PLONK.

  • 314. Data: 2013-02-15 16:19:24
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@g...pl.invalid>

    > Takie odzywki to do kolegów z piaskownicy. PLONK.

    Obserwując ... czy nie jesteśmy właśnie w tej piaskownicy ? :-)