    From: ab <a...@i...wroc.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Mokry kluczyk
    Date: Thu, 21 Jan 2010 06:23:08 +0000 (UTC)

    Od jakiegoś czasu nurtuje mnie taka sprawa. Jest kluczyk do
    stacyjki. W aucie jest immobilizer. Czasami metalowa część
    kluczyka robi się mokra, bo np. nieuważnie dotknąłem go w czasie
    deszczu. Zawsze przed włożeniem do stacyjki staram się dokładnie
    ten metal wytrzeć, bo nie chcę sprawdzać organoleptycznie czy
    coś się nie stanie szkodliwego dla auta lub kluczyka. Słusznie,
    czy nie? Czy jakaś drobna wilgoć jest niebezpieczna lub
    niewskazana? Po prostu nie znam się na budowie stacyjki i nie
    wiem jak do tego się odnieść.

    --
    Bestsellery książkowe:
    "Los Barwą Malowany" (o reinkarnacji i rozwoju duchowym)