  • 1. Data: 2009-02-22 17:16:19
    Temat: Notebook do 2100zł
    Od: norman <n...@g...com>

    Witam,

    Poszukuję laptopa do 2200zł. Matryca 15 - 16', będę pisał pracę
    licencjacką, na nim oraz korzystał z internetu, więc myślę że za tą
    kwotę kupię coś porządnego. Moją uwagę zwróciły:

    Toshiba L300 1AM - 1799zł (w electroworld w czwartek) Dual Core T3200
    2,0Ghz, 4GB RAM, 250GB, x4500
    MSI 630X - 1999zł, AMD X2 QL60 1,9Ghz, 2GB, GM 9100 256MB
    Samsung r510 - 1899zł (T3200) lub 2199 (T3400), 2GB itd
    HP 550 - 1899, T5470 1,6Ghz, 2GB.
    Lenovo N200 (T5750) - 2279zł

    Jaki sprzęt polecacie? Który z procesorów w tych laptopach, jest
    najwydajniejszy? Proszę o propozycje... Może coś innego, niż te
    wymienione?
    Kupował będę w Warszawie.

  • 2. Data: 2009-02-22 18:40:25
    Temat: Re: Notebook do 2100zł
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "norman" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

> [...]

    >HP 550 - 1899, T5470 1,6Ghz, 2GB.
    >Lenovo N200 (T5750) - 2279zł

    >Jaki sprzęt polecacie? Który z procesorów w tych laptopach, jest

    Do pisania pracy i netu ? bez znaczenia

    >Proszę o propozycje... Może coś innego, niż te
    >wymienione?

    HP sobie odpuść i Toshibę takę te modele to się akurat w kategori porządne
    nie mieszczą, ogólnie te lapki które wypisaleś to najtańsze jakie można
    dostac na rynku. zapoluj na Lenovo R61 są jeszcze do kupienia

  • 3. Data: 2009-02-22 20:10:55
    Od: "G Nowak" <g...@g...usun.kom.zostaw.com>

    Fakt ze kicha, ale chyba wszyscy zeszli z jakoscia. Polecilem znajomemu
    Della i to nie z najtanszych - nie dosc, ze "cos z nim nie teges" to jeszcze
    zawias sie rozlecial po tygodniu.

    --
    pozdr

  • 4. Data: 2009-02-22 22:01:17
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

> [...]
    >Poszukuję laptopa do 2200zł. Matryca 15 - 16', będę pisał pracę
    >licencjacką, na nim oraz korzystał z internetu, więc myślę że za tą

    http://www.notebookcheck.pl/Lenovo-ThinkPad-R61i-rec
    enzja-uzytkownika.7084.0.html

    http://x-kom.pl/index.php?show_prod=31409 +400pln za 3 lata gwarancji

    >Który z procesorów w tych laptopach, jest najwydajniejszy?

    na chwile obecna wystarczy ci dowolny core2duo, na laptopie za mniej
    niz 3kpln i tak nie pograsz a do reszty spokojnie wystarczy nawet
    najwolniejszy

    marketowe swiecace plastiki i oczojebne diodki w okolicach 1,5-2k pln
    sobie odpusc, raczej celuj w solidne wykonanie niz w pare mhz wiecej
    za dwa-trzy lata moze bedzie ci tych pare mhz zal, ale co ci po tym
    jezeli do tego czasu ci sie ten laptop rozleci? ;)

    sam kupilem r61i tydzien temu, tyle ze NF5DMPB za 2,8k pln i chyba jest
    to jeden z solidniejszych laptopow do 3-3,5k jakie mialem w rece
    a ten tanszy rozni sie tylko bebechami - rama, zawiasy, obudowa sa takie
    same

    i jako jeden z nielicznych ma matowa matryce, a tego akurat szukalem

  • 5. Data: 2009-02-22 22:05:13
    Od: "Benek" <a...@g...pl>

[...]

    Nie kupój, mam L300-129 totalny badziew, obudowa z taniego plastiku,
    trzeszczy, gniazdo zasilania wpadło do środka, musiałem kleić

    MSI 630X - 1999zł, AMD X2 QL60 1,9Ghz, 2GB, GM 9100 256MB

    Już lepszy ale też delikatny

    HP 550 - 1899, T5470 1,6Ghz, 2GB.
    Już lepiej wersję biznesową np coś z początkiem "NX"

    Lenovo N200 (T5750) - 2279zł
    Mam, jest nawet ok, dobre materiały, trochę ciężki ale matryca generuje
    ładne kolory

    Jaki sprzęt polecacie? Który z procesorów w tych laptopach, jest
    najwydajniejszy?

    Co do procka kup pełnego Core 2 due miń z zegarem 1,8Ghz . nie AMD

  • 6. Data: 2009-02-23 18:47:11
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 22 luty (niedziela) gdy o godz. 18:16 *norman* napisał(a):

    > Poszukuję laptopa do 2200zł.

    Wszystko jedno który wybierzesz, dostaniesz taką samą jakość w tym budżecie,
    wybierz ten który najbardziej Ci się podoba.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,