    From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Moto odpalone na podnośniku
    Date: Sun, 18 Nov 2012 23:19:16 +0100

    Mam pytanie: czy to normalne, że ze skrzyni dochodzą dzikie stuki
    podczas pracy na biegu na podnośniku. Motocykl normalnie jeździ, biegi
    wchodzą poprawnie itp, w czasie jazdy nie słychać stuków. Ale po
    odpaleniu i wrzuceniu biegu na podnośniku zaczyna się niemiłosiernie
    tłuc - odgłosy nie pochodza z okolic koła (kardana) ale
    najprawdopodobniej ze skrzyni lub wałka zdawczego do kardana. Czy to
    wynika ze zmiany położenia koła (podniesione)?

    Niestety, nie sprawdziłem czy po wciśnięciu sprzęgła ustaje (wtedy
    byłoby łatwiej diagnozować, zrobię to jutro) - ale przestaje stukać na
    luzie.
    Motocykl to shadow 1100C.

    --
    Yogi(n)