  • 1. Data: 2011-05-12 20:08:57
    Temat: ocynk w waw
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Witam

    Zna ktos galwanizerie gdzie mozna ocynkowac sobie kawalek preta w Warszawie
    albo okolicach z prawej strony rzeki?

    Z tych znalezionych w necie albo nikt nie odbiera albo nie prowadza ocynku.

    pozdro
    Tmek

  • 2. Data: 2011-05-12 22:51:13
    Temat: Re: ocynk w waw
    Od: "Szuwaks" <S...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości

    > Zna ktos galwanizerie gdzie mozna ocynkowac sobie kawalek preta w
    > Warszawie albo okolicach z prawej strony rzeki?

    Spróbuj to:
    http://www.warszawa.pl/Moto/800,6184,0,1,0,30-Skanse
    n_Burakowska_-_galwanizernia_jakich_mało..html

    Szuwaks

  • 3. Data: 2011-05-13 08:05:07
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2011-05-12 22:08, Tmek pisze:
    > Witam
    >
    > Zna ktos galwanizerie gdzie mozna ocynkowac sobie kawalek preta w
    > Warszawie albo okolicach z prawej strony rzeki?

    Baliński Ryszard Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe
    Kobyłka, woj. mazowieckie, kod 05-230
    Ulica: Nadmeńska 7
    Telefon: 227860202

    pzdr
    Zyga

  • 4. Data: 2011-05-13 14:15:00
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Zna ktos galwanizerie gdzie mozna ocynkowac sobie kawalek preta w Warszawie
    > albo okolicach z prawej strony rzeki?

    jakbyś miał problem z prawej strony, to z lewej na skrzyżowaniu arkuszowej i estrady
    widziałem dziś reklamę firmy zajmującej się ocynkiem. telefonu nie zapisałem bo
    moturem byłem

    --
    Pozdrv!
    Andrzej