  • 1. Data: 2011-05-12 15:03:49
    Temat: Precle jako źródło trendów
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Cześć,

    Co prawda dawno tu nie zaglądałem, ale od lat pojawiały tu się wymiany zdań
    na temat zasadności jazdy na długich na moto... A widzę że w obecnym sezonie
    mało które moto jeździ na światłach mijania więc tak tylko z ciekawości
    chciałbym zapytać szanowne grono co jeszcze ciekawego będzie propagować?

    O ile kiedyś mi to nie przeszkadzało bo moto na długich trafiało się w
    słoneczny dzień gdzie to w ogóle nie irytowało, tak teraz byle matoł którego
    raczej bym nie nazwał motocyklistą nawet jak się ściemnia czy w korku używa
    takich światełek. Obecnie nie jeżdżę na moto, więc jako typowy
    blachosmrodziarz spodziewam się dowiedzieć jak to ja nic nie rozumiem, ale
    trudno.

    To jak, czego się jeszcze spodziewać? :-)

    Pozdr

  • 2. Data: 2011-05-12 15:33:30
    Temat: Re: Precle jako źródło trendów
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-12 17:03, Przembo pisze:

    > To jak, czego się jeszcze spodziewać? :-)

    Trendy to teraz ustanawia scigacz.pl.
    Proponuje tam rozpętać burzliwą dyskusję i zaliczyć kilka rantów oraz
    prawdopodobnie epitetów.

    Będzie Pan zadowolony.

    KJ

  • 3. Data: 2011-05-12 15:36:48
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > To jak, czego się jeszcze spodziewać? :-)

    ostatnio pracujemy nad lansiarskimi glebami.

    p.s. ja jeżdżę na mijania, czy to znaczy, że powinienem czuć się winny?

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 4. Data: 2011-05-12 21:47:21
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On May 12, 5:03 pm, "Przembo" <x...@x...xx> wrote:
> [...]
    > mało które moto jeździ na światłach mijania więc tak tylko z ciekawości
    > chciałbym zapytać szanowne grono co jeszcze ciekawego będzie propagować?

    Propagowac pewnie nie, czynic obserwacje - owszem tak. Czesto natykam
    sie na "bezpiecznych inaczej" czyli motocyklistow jezdzacych z
    wlaczonymi swiatlami drogowymi. Ostry snop swiatla nawet w sloneczny
    dzien powoduje "slepote" w pewnym promieniu wokol niego. Biala plama z
    czarnym kolkiem wokol. Nie widac gestu pozdrowienia (banal, mozna
    pominac), nie widac takze wlaczonego kierunku (tu juz gorzej). Nie
    agituje nie naklaniam.Tyle po 10 prawie latach dyskusji.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & czypadaki z XT660X na dyzurze

  • 5. Data: 2011-05-12 23:01:38
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 12.05.2011 23:47, Kefir pisze:

> [...]
    > pominac), nie widac takze wlaczonego kierunku (tu juz gorzej). Nie
    > agituje nie naklaniam.Tyle po 10 prawie latach dyskusji.

    Najgorsze w jeździe na długich światłach jest to, że o wiele trudniej
    jest ocenić dystans i prędkość zbliżania się tak oświetlonego pojazdu.
    Nigdy nie wiadomo, czy taki głupek jest 50 czy 500m od ciebie.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 6. Data: 2011-05-12 23:21:10
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On May 13, 1:01 am, zefir <z...@S...pl>
    wrote:

    > Najgorsze w jeździe na długich światłach jest to, że o wiele trudniej
    > jest ocenić dystans i prędkość zbliżania się tak oświetlonego pojazdu.
    > Nigdy nie wiadomo, czy taki głupek jest 50 czy 500m od ciebie.

    10 lat myslenia a zapomnialem wyrazic najbardziej dokuczliwe. Moze
    dlatego ze zbyt oczywiste. Dzieki.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & czypadaki z XT660X na dyzurze

  • 7. Data: 2011-05-13 05:44:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-12, Kefir <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > pominac), nie widac takze wlaczonego kierunku (tu juz gorzej). Nie
    > agituje nie naklaniam.Tyle po 10 prawie latach dyskusji.

    Ale nie czytales na preclu ze nie mozna oslepiac dlugimi w sloneczny
    dzien?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2011-05-13 07:39:07
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"AZ" Ale nie czytales na preclu ze nie mozna oslepiac dlugimi w sloneczny
    dzien?

    http://swiatla.arbiter.pl/galeria/ksenon.halogen

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 9. Data: 2011-05-13 09:15:24
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    R2 wklepal:

> [...]
    > pominac), nie widac takze wlaczonego kierunku (tu juz gorzej). Nie
    > agituje nie naklaniam.Tyle po 10 prawie latach dyskusji.

    [..] Widz (na widowni, do Palucha):
    Niech się pan z łaski swojej odchyli troszkę, bo ja nic nie widzę.
    Paluch:
    To niech pan idzie do lekarza od oczu! [..]

    W sloneczny dzien swiatla oslepiaja, ale nie az tak Artu jak podajesz.
    Wiec wiesz, okulista ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 10. Data: 2011-05-13 09:52:20
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On May 13, 11:15 am, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote:
> [...]
    > To niech pan idzie do lekarza od oczu! [..]
    >
    > W sloneczny dzien swiatla oslepiaja, ale nie az tak Artu jak podajesz.

    Konstatacja byla przewidywana, zaskoczyla mnie jedynie osoba ;) Dodaj
    zatem co w sytuacji gdy po drogach grasuje cala armia tak samo
    slepych.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef