  • 21. Data: 2011-03-30 08:54:26
    Temat: Re: Motocykl dla żółtodzioba - taki do ok 20KM.
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "Heniek", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > "Aleksander" <f...@f...fake> wrote in message

    > Kaski LS2, zwlaszcza model ff369. Sam sie do niego przymierzam, cena jest
    > dobra, waga niezbyt duza, SHARP twierdzi, ze jest dosyc bezpieczny. Jeno
    > opinii uzytkownikow mi brakuje

    Szczękowa Delta?
    Miałem.
    Co by tu powiedzieć... Ogólnie jak na taką cenę jest OK. Bliżej jednak nie
    jest tak całkiem OK. W środku bardzo twardy (wyściółka mało daje),
    mechanizm zamknięcia szczęki wygodny, przełącznik blendy umieszczony
    wygodnie, ale pracuje jakoś tak... skokowo. Nie pasował mi. Miałem
    wcześniej Airoha Miro, teraz Nolana N90 i to zupełnie inna bajka (choć w
    Nolanie blenda potrafi się zaciąć). Delta jak to szczękowiec - głośna jest.
    Główną odczuwalną przeze mnie atrakcją było jednak coś innego, póki
    używałem go na skuterze, nie było to odczuwalne, bo prędkości mizerne, ale
    po przesiadce na normalne moto okazało się że ten kask ma rewelacyjną
    wentylację. Do tego stopnia, że przy zamkniętych wszystkich wlotach (osłona
    podbródka oczywiście była) i prędkości powyżej 80 km/h w środku hulał
    wiatr. W chłodniejszy dzień bez kominiarki było bardzo niemiło.

    Piotr Mockałło
    Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 22. Data: 2011-03-30 10:11:04
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 29.03.2011 Aleksander <f...@f...fake> napisał/a:
    > Witam,
    >
    > Kiedyś w dawnych czasach zrobiłem sobie prawo jazdy na
    > motocykl - w 1993 roku - i jakoś krótko przed i krótko
    > po ujeżdzałem jakieś SHLki, MZtki (ale w sumie
    > mało przejechanych kilometrów).
    >
    > A teraz moja przygoda z dziś.

    Napisał Ci już Tadek, ja się dołączę.
    Idź na szkolenie, do szkółki jazdy, takiej co ma kilka różnych
    motocykli, w tym co najmniej jeden 500, może być GS500.
    Najlepiej żeby szkółka prowadziła szkolenia techniki jazdy,
    i prowadzący miał o tym jakieś pojęcie.

    Pojeździj tyle żebyś sam sobie wyrobił zdanie co Ci pasuje.
    To bardzo subiektywne jest. Większość ci doradza to co ma, albo
    miała. Porady są różne, tak jak różni są ludzie, nie ma gwarancji
    że jakakolwiek będzie pasować.

    > Honda CB600F... 100KM - człek mimo że stary, napalił się
    > jak szczerbaty na suchary i mówię, daj się przejechać,

    To osiołek jest, ta cebra, potulna, pozbawiona gwałtownych zachowań.
    Dość mocna, ale też poprawna do bólu.

    > - mieć małą moc ! :) - no i dobrze jakby był prosty,
    > łatwy do prowadzenia.

    Żeby ocenić co jest dla Ciebie dobre musisz pojeździć na kilku
    różnych. Przy okazji podszkolisz się z techniki i prawdopodobnie
    taniej cię wyjdzie wyjechanie własnym na drogę. Dlaczego, to już
    miałeś się okazję przekonać.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 23. Data: 2011-03-30 12:32:09
    Od: mk <d...@t...pl>

    Aleksander pisze:

    > Może jakieś lekkie enduro, ale takie nie do błota,
    > tylko coś bardziej na leśną dróżkę ?
    może taki (28KM)
    http://www.bankfotek.pl/view/927777

  • 24. Data: 2011-03-30 13:06:40
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "mk" <d...@t...pl> wrote in message

    > może taki (28KM)
    > http://www.bankfotek.pl/view/927777

    A no może i taki :)
    A jak on jest "na wielkość" ?
    Bo przewinęło się tu hasło, aby jednak nie wygldać
    "jak na psie" - czyli motorek może być słabawy,
    ale gabarytowo spory.

  • 25. Data: 2011-03-30 13:29:12
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-03-30 15:06, Aleksander pisze:

    > A no może i taki :)
    > A jak on jest "na wielkość" ?
    > Bo przewinęło się tu hasło, aby jednak nie wygldać
    > "jak na psie" - czyli motorek może być słabawy,
    > ale gabarytowo spory.

    albo freewinda,
    http://www.maxmoto.co.uk/images/Suzuki%20Freewind%20
    650.jpg
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 26. Data: 2011-03-30 15:38:25
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Aleksander wrote:
    > Dzięki za odpowiedzi.
    >
    > Więc tak.
    > Moje gabaryty.
    > 182cm, 80kg.

    I ty chcesz dwudziestokonny motocykl? Rower kup. Albo wrotki.
    K.

  • 27. Data: 2011-03-30 17:05:52
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał w wiadomości

    > I ty chcesz dwudziestokonny motocykl? Rower kup. Albo wrotki.

    Niektórym o większych gabarytach i 2~3 KM wystarczają :-)
    Nie wszyscy muszą / chcą zap ... ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 28. Data: 2011-03-30 19:14:11
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    J_K_K wrote:
    > Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał w wiadomości

    > Niektórym o większych gabarytach i 2~3 KM wystarczają :-)
    > Nie wszyscy muszą / chcą zap ... ;-)

    To bardzo niebezpieczne. No i na wrotkach bylby szybszy.
    K.

  • 29. Data: 2011-03-31 15:34:54
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-03-30 09:39, Mariusz Wozniak pisze:

> [...]
    >
    > Zrob tak jak ja. Ostatni raz jezdzilem w 93 roku MZtka 250 i w tamtym
    > roku cos mnie napadlo, zeby znow zaczac. Po wielu konsultacjach kupilem
    > Yamahe XJ 600 i to byl strzal w 10. W przeciwienstwie do popularnych 500
    > nie wygladam jak na psie, a 4 gary robia swoje. 61 koni tez daje rade,
    > nie rwie jak dziki, ale przyspieszyc potrafi, gdy trzeba. Motorek w
    > obsludze prosty jak konstrukcja cepa, silnik nie do zajechania, jedyne
    > co moze na poczatku odstraszyc to waga, ale to kwestia przyzwyczajenia.
    > XJta wg mnie to idealny motocykl do przypomnienia sobie, jak sie jezdzi,

    W temacie 500tek...

    Z 500tek polecam właśnie CBF500 - to są te same gabaryty co w CBF 600 i
    1000 wiec nie jest to motorynka - wazy ponad 200kg i ma 58KM wiec do
    180km/h się rozpędzi. Silnik 500 z CB500 a wiec nie do zdarcia i prosty
    w obsłudze. Ja kupiłem 3 sezony temu i pojezdziłem a pozniej zamieniłem
    na 650 v-storma. Ze swojego doswiadczenia bardzo polecam :)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 30. Data: 2011-03-31 18:03:06
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Aleksander pisze:

    > Może jakieś lekkie enduro, ale takie nie do błota,
    > tylko coś bardziej na leśną dróżkę ?

    Powszechnie znanym, lubianym i cenionym motorkiem na takie warunki jest
    Suzuki DR350. Jego następca to DRZ400 ale nie zmieści się w budżecie.

    --
    pozdrawiam
    Piotr