  • 1. Data: 2009-06-14 11:22:16
    Temat: Moze ktos spotkal
    Od: <a...@g...pl>

    Witam
    Poszukuje rozwiazania na pc winxp ktore umozliwi poprzez jakis faxmodem?
    odbieranie polaczen glosowych z linii analogowej lub isdn, zapisywanie ich
    do pliku i wysłanie automatyczne na podane emaile.
    czyli
    przychodzi polaczenie
    zgloszenie i zapowiedz z PC
    sygnal i nagranie klienta /ograniczenie czasu nagrania do 1-2 minut/
    po zakonczeniu postaje plik np wav ktory jest automatycznie nazwany np data
    i godzina
    plik rozsylany jest wg zadanej listy na skrzynki email

    czyli cos w rodzaju serwera faxowego lecz dla głosu

    moze ktos polecic jakis dobrze dzialajacy program? osobne urzadzenie? w
    rozsadnych kosztach

    moze sa rozsadne cenowo ale "lepsze" IVR gdzie prowadzony jest klient na
    zasadzie:
    podaj swoj tonowo swoj kod /np 123456/
    podaj tonowo numer telefonu
    nagraj ......

    poszukuje cos w rodzaju biura napraw gdzie klienci maja zostawic zawsze slad
    w postaci nagranego problemu ktory jest potem "obrabiany" przez serwisantow

  • 2. Data: 2009-06-14 12:44:42
    Temat: Re: Moze ktos spotkal
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    (...)
    > poszukuje cos w rodzaju biura napraw gdzie klienci maja zostawic
    > zawsze slad w postaci nagranego problemu ktory jest potem "obrabiany"
    > przez serwisantow

    A zobacz to...?
    http://www.spyfind.com/bitware.html
    Stareńki program, Cheyene Bitware (i takowe hasło do Google), czy ma
    to-to... nie rozgryzałem go pod kątem rozsyłania maili... ale BBS-a
    głosowego tworzy jak najbardziej...
    Próbnie używałem go c.a. 13 lat temu ze swoim starutkim modemem Zoom
    Comstar 620 (28.800), działało...

  • 3. Data: 2009-06-14 19:39:58
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Sempiterna"
    > Próbnie używałem go c.a. 13 lat temu ze swoim starutkim modemem Zoom
    > Comstar 620 (28.800), działało...

    A ja w podobnie odległym okresie używałem sekretarki automatycznej ze
    zdalnym dostępem.
    Każdego ranka można się było wdzwonić, odsłuchać żale klientów i później je
    realizować. Chyba, że ktoś był na miejscu (duży budynek, duża centrala ale
    daleko od biura) to wtedy już wszystko odbywało się lokalnie.
    Podobnie funkcjonowały też w tamtym czasie biura maklerskie. Klient dzwonił,
    gadał co i ile sprzedać a ile kupić. I to też działało...

    Obecnie operatorzy komórkowi oferują wysyłkę mailem wiadomości nagranych na
    pocztę głosową - może to jest właściwy kierunek, skoro ma być nowocześnie?
    ;)

    Maciek.

  • 4. Data: 2009-06-14 20:37:24
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    Maciek wrote:
    > Obecnie operatorzy komórkowi oferują wysyłkę mailem wiadomości nagranych
    > na pocztę głosową - może to jest właściwy kierunek, skoro ma być
    > nowocześnie? ;)

    No właśnie, nie lepiej ustawić sobie poczte głosową u jakiegoś operatora
    VoIP, np. ipfon? IMO lepiej - wrzucasz wav z zapowiedzią, dostajesz na
    maila nagrania (nawet info o rozłączeniu przed nagraniem wraz z
    numerem). Nawet licząc, że trzeba czasem doładować konto, wyjdzie taniej
    niż prąd do komputera.

    P.

  • 5. Data: 2009-06-14 21:23:11
    Od: <a...@g...pl>

> [...]
    > Nawet licząc, że trzeba czasem doładować konto, wyjdzie taniej niż prąd do

    komputer i tak pracuje 24h wiec to tylko funkcja, numer jest podany i
    uzywany wiec przeniesienie go do ipfon itp bedzie ciezkie /od malego
    operatora posiadajacego wlasna numeracje/. mozna by przekierowanie ustawic
    ale nie dosc ze oplata za przekierowanie to jeszcze doladowywanie konta
    ktore nie bedzie nigdy zuzyte

    gdzies wiedzialem takie rozwiazanie z faxmodemem ale nie moge sobie
    przypomniec gdzie

  • 6. Data: 2009-06-16 07:19:38
    Od: "Jerki" <k...@p...onet.eu>

    Jeśli w grę wchodzi modem isdn zgodny z CAPI 2.0 do windows, to mozna
    zastanowić się nad zastosowaneim produktu UMS firmy Ositron.
    Jarek