  • 1. Data: 2013-07-17 16:45:00
    Temat: Może wypowie się druga strona?
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Na grupie samochodowej toczy się dyskusja o tym filmiku.

    http://www.youtube.com/watch?v=7cKbVtq5Aak

    Ciekawym zdania prawdziwych motocyklistów.

    Pozdrawiam
    WW

  • 2. Data: 2013-07-17 19:17:46
    Temat: Re: Może wypowie się druga strona?
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-07-17 16:45, WW pisze:

    > Na grupie samochodowej toczy się dyskusja o tym filmiku.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=7cKbVtq5Aak

    Mandat dla obu, naprawa auta z OC motocykla ...

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 3. Data: 2013-07-18 08:31:41
    Od: p...@g...com

    Chyba z OC samochodu . O ile wiem jak ktoś pakuje kogoś w kakę to nie zachował
    odpowiedniej odległości od poprzedzającego pojazdu i jest winny . Mandat też kwestia
    sporna.

  • 4. Data: 2013-07-18 08:42:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-07-17 16:45, WW pisze:
    > Witam
    >
    > Na grupie samochodowej toczy się dyskusja o tym filmiku.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=7cKbVtq5Aak
    >
    > Ciekawym zdania prawdziwych motocyklistów.

    takie kurwy co to najpierw ogladaja swoj zjebany zderzak a dopiero potem
    leca pomoc motocykliscie/rowerzyscie powinno sie kontrolnie odstrzeliwac.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2013-07-18 08:51:21
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-07-18 08:31, p...@g...com pisze:
    > O ile wiem jak ktoś pakuje kogoś w kakę to nie zachował odpowiedniej odległości od
    poprzedzającego pojazdu i jest winny .

    Jak by nie było filmu to pewnie tak.

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 6. Data: 2013-07-18 08:57:38
    Od: p...@g...com

    > Jak by nie było filmu to pewnie tak.

    Nie widzę świateł stopu w moto może to kierowca auta przyśpieszył sfrustrowany

  • 7. Data: 2013-07-18 10:27:39
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-07-18 08:57, p...@g...com pisze:

    > Nie widzę świateł stopu w moto może to kierowca auta przyśpieszył sfrustrowany

    Gdzies Ty widzial samochod zdolny do takich przyspieszen ?
    Jeden mandat za jazde lewym pasem, drugiemu za spowodowanie wypadku.
    Swoja sciezka trzeba byc jebnietym zeby robic takie rzeczy motocyklem,
    no chyba ze na plejstejszyn.

    pozdr
    newrom

  • 8. Data: 2013-07-18 11:22:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.07.2013 10:27, Roman Niewiarowski pisze:

    > Gdzies Ty widzial samochod zdolny do takich przyspieszen ?

    Knight Rider ;->

    > Jeden mandat za jazde lewym pasem, drugiemu za spowodowanie wypadku.

    Howgh!

    > Swoja sciezka trzeba byc jebnietym zeby robic takie rzeczy motocyklem,
    > no chyba ze na plejstejszyn.

    Może mu się pomyliło? ;-> W każdy razie nominacja do Nagrody Darwina się
    należy...

  • 9. Data: 2013-07-18 12:19:16
    Od: Tadzik <t...@g...pl>

    On Thu, 18 Jul 2013 10:27:39 +0200, Roman Niewiarowski
    <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Swoja sciezka trzeba byc jebnietym zeby robic takie rzeczy
    motocyklem,
    > no chyba ze na plejstejszyn.

    Otototo, właśnie też chciałem coś takiego napisać.
    No chyba, że facet jest nieśmiertelny to tylko powinien na
    głowę/szyję uważać ;)

    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 10. Data: 2013-07-18 12:21:48
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tadzik" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > motocyklem,
    > Otototo, właśnie też chciałem coś takiego napisać.
    > No chyba, że facet jest nieśmiertelny to tylko powinien na głowę/szyję
    > uważać ;)

    Niesmiertelny to on nie jest. Ma za to 5 zyc.

    --
    Grzybol