  • 11. Data: 2013-07-18 12:26:17
    Temat: Re: Może wypowie się druga strona?
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Roman Niewiarowski napisał(a):
    > Gdzies Ty widzial samochod zdolny do takich przyspieszen ?

    Przeciez to ruski. Tam kupe ludzi stac na fury ktorych na oczy nigdy nie
    widziales :) Dla mnie ewidetnie z premedytacja przyspieszyl i wjechal mu
    w dupe. Przeciez to ruski :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 12. Data: 2013-07-18 13:15:21
    Od: "Seoman" <r...@t...op.pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    > takie kurwy co to najpierw ogladaja swoj zjebany zderzak a dopiero potem
    > leca pomoc motocykliscie/rowerzyscie powinno sie kontrolnie odstrzeliwac.

    O, to była moja pierwsza myśl po obejrzeniu.

    Pozdrawiam,
    Seoman

  • 13. Data: 2013-07-18 13:24:15
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > Przeciez to ruski. Tam kupe ludzi stac na fury ktorych na oczy nigdy nie
    > widziales :) Dla mnie ewidetnie z premedytacja przyspieszyl i wjechal mu
    > w dupe. Przeciez to ruski :)

    Aaa, Ruski. To pewnie miał akurat silnik od SU przymocowany :-)
    No to fakt, wina puszkarza ewidentna, nawet jakby nie mial tego silnika
    to starczy ze Ruski by wiedziec ze winny :P

    pozdr
    newrom

  • 14. Data: 2013-07-18 13:30:37
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.youtube.com/watch?v=7cKbVtq5Aak

    i czekałem aż wróci i mu jebnie, i nic, zero sensacji

  • 15. Data: 2013-07-18 13:47:11
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-07-17 16:45, WW pisze:

    > Na grupie samochodowej toczy się dyskusja o tym filmiku.

    Zwykły chamski burak i s....yn za kólkiem.
    Tu by był wskazany lincz na miejscu a nie łażenie po sądach.
    Jacek

  • 16. Data: 2013-07-18 13:51:04
    Od: johnny <j...@p...pl>

    > i czekałem aż wróci i mu jebnie, i nic, zero sensacji

    Moja stara (głupie babsko) jak robiła prawo jazdy (12 razy zdawała i za
    13tym zdała - 3000zeta w łape) na pytanie instruktora dlaczego nie
    wlącza sie do ruch, skoro ma pierwszeństwo - mówiła z rozbrajająca
    szczeroscią: ależ to TIR, ma przewage masy!;-)

    Gosciu widac zapomniał o tym pierwszym przykazaniu motocyklistów;-)

  • 17. Data: 2013-07-18 14:01:21
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > Dla mnie ewidetnie z premedytacja przyspieszyl i wjechal mu
    >w dupe. Przeciez to ruski :)

    Ewidentnie. A ten glupi cipa na motorze zniszczyl nam wizerunek.
    Zamiast odstrzelic mu lusterka... a to ruski, to zamiast odstrzelic mu
    glowe i zniknac za horyzontem to motol zwolnil, bo myslal ze beda
    rozmawiac.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 18. Data: 2013-07-18 15:26:06
    Od: krak <s...@g...pl>

    Wg. polskich przepisów wina monity, ewentualnie dla katamaraniarza za
    wcześniejsze ujęcia z lewego pasa.
    Pozdrawiam (bez szacunku dla bezrejestratowców i podgiętych)

  • 19. Data: 2013-07-18 15:31:04
    Od: Tadzik <t...@g...pl>

    On Thu, 18 Jul 2013 13:47:11 +0200, Jacek <s...@o...pl> wrote:
    > Zwykły chamski burak i s....yn za kólkiem.

    Ale za którym kółkiem? Aaa no tak, w motongu nie ma kółka ino patyk.
    A tak poważnie to widać na filmie jak przed pierd....m przód
    motocykla nurkuje a dupa się podnosi. Czyli samobójca hamował! Mylę
    się?
    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 20. Data: 2013-07-18 15:51:10
    Od: -Demonos- <b...@g...com>

    krak <s...@g...pl> Wrote in message:
    > Wg. polskich przepisów wina monity, ewentualnie dla katamaraniarza za
    > wcześniejsze ujęcia z lewego pasa.
    > Pozdrawiam (bez szacunku dla bezrejestratowców i podgiętych)

    Wg mnie motocykl ostro hamował bez światła stopu - patrząc na pasy
    widać, że samochód jedzie ze stałą prędkością
    na pewno nie
    przyspiesza gwałtownie - dwa buraki się spotkały, ot
    co
    --
    -Demonos-
    Tygrysek 955i, Inazuma i Virago 535 mojej lepszej połowy

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup