  • 1. Data: 2020-02-13 19:45:52
    Temat: Multiplexer sygnałów analogowych 16x1 - ktoś robi takie "gotowe"?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam.

    szukam po internecie i nie mogę znaleźć nawet za tysiąc dolarów ;)
    Potrzebuję wybrać 1 z 16 sygnałów wejściowych i przesłać w niezmienionei
    i nieobrobionej formie na wyjście.
    Sygnał to napięcie do 16V (ewentualnie jak nie ma wyjścia 0..10V),
    wybór kodem binarnym (4 bity) a nie jakieś wymyślne kontrolery,
    zasilanie 24V lub 12V.

    Sporo jest pod arduino kitów sterowanych logiką 5V czy analogowych muxów
    ale też znowu 5V. Odpada, ma być bardziej przemysłówka.
    Są jakieś gotowce oprócz 16 przekaźników i PLC tym sterujące?
    Ja wiem, że z kostek to można poskładać, płytkę u chińczyków zrobić itp,
    ale gotowy dostępny produkt szukam.
    Może ktoś, gdzieś?

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2020-02-13 21:33:15
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-02-13 o 19:45, Irokez pisze:
> [...]
    > Są jakieś gotowce oprócz 16 przekaźników i PLC tym sterujące?
    > Ja wiem, że z kostek to można poskładać, płytkę u chińczyków zrobić itp,

    Moze to?
    adg5206bruz

  • 3. Data: 2020-02-13 21:59:17
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-02-13 o 21:33, t-1 pisze:

    > Moze to?
    > adg5206bruz

    Tak, ADG5206 jest dobry, tak jak też ADG1406 i te rozważam.
    Tylko jak napisałem szukam takiego zakupowego gotowca, pudełka z 16
    wejściami, wyjściem, gniazdkiem zasilania i tylko kabelki podłączyć.
    Aby jak padnie coś w nim można było w sklepie kupić kolejne gotowe
    "pudełko" z półki.

    National Instruments ma takie ustrojstwa, na przykład PXI-2503 ale to
    jest dopiero karta do racka, trzeba jeszcze trochę dokupić sprzętu, a
    miltiplexerów potrzebuję trzy.. trochę grubo cenowo się robi, i też
    trochę armata na wróbla.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2020-02-13 22:30:49
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-02-13 o 21:59, Irokez pisze:

> [...]
    > jest dopiero karta do racka, trzeba jeszcze trochę dokupić sprzętu, a
    > miltiplexerów potrzebuję trzy.. trochę grubo cenowo się robi, i też

    To ja myślałem, że nie chcesz składać z TTLi i CMOSów.
    A tu nawet gotowy scalak nie pasuje, bo ma być w pudełku i z gniazdkami
    do kabelków. :)
    Zapomniałeś w powyższym opisie o wejściach cyfrowych.
    Dawniej lutowało się podobny układ w godzinę.
    Nie sądzę żeby ktokolwiek robił takie pudełko jako wyrób handlowy.
    Może jako pomoc do pracowni w technikum?
    Z drugiej strony co może być bardzie typowego niż gotowy scalak?
    Jak będzie na podstawce to łatwiej go wymienić niż rozłączać i podłączać
    na nowo:

    2 zasilania +
    16 wejść analogowych +
    1 wyjście +
    4 wejścia cyfrowe +
    1 masa
    = Razem 24 piny.

  • 5. Data: 2020-02-14 17:39:14
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-02-13 o 22:30, t-1 pisze:

    > To ja myślałem, że nie chcesz składać z TTLi i CMOSów.
    > A tu nawet gotowy scalak nie pasuje, bo ma być w pudełku i z gniazdkami
    > do kabelków.  :)

    Taka specyfika jak potrzebujesz coś, co ma być "z półki" dostępne a nie
    uzależnione od gościa, który to polutuje, ale jak się zwolni i sprzęt
    padnie to stoimy z robotą.

    No nic. NI PXIe-1073 + 2x NI PXI-2503 ogarną temat. 6k euro podliczyło.
    Trudno.

    pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2020-02-14 19:47:18
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > No nic. NI PXIe-1073 + 2x NI PXI-2503 ogarną temat. 6k euro podliczyło.
    > Trudno.

    Jak zrozumiałem to potrzebujesz takie coś tylko większe
    https://www.danntech.co.za/ourshop/prod_3522648-Proc
    ess-Signal-Multiplexer.html?
    Nie mój cyrk, ale kazał bym sobie zrobić kilka takich modułów na
    magazyn a za resztę 5.5keuro zrobił imperezę dla firmy :)
    Wojtek

  • 7. Data: 2020-02-14 20:49:00
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-02-14 o 19:47, wowa pisze:

> [...]
    > Nie mój cyrk, ale kazał bym sobie zrobić kilka takich modułów na magazyn
    > a za resztę 5.5keuro zrobił imperezę dla firmy :)

    o widzisz.. dzięki. Super bo z 24V zasilane i sterowane. Można złożyć z
    dwóch 16x1, czwartym bitem przełączając pomiędzy modułami na wejściu
    'enable'

    takie to pomysły... ma być część zakupowa i tyle.
    Tylko teraz przekazać, że zapłata będzie w Rand'ach ;)

    --
    Irokez