  • 1. Data: 2009-08-23 15:02:01
    Temat: N 3120c - wyświetlanie informacji o sieci
    Od: blue_boy <p...@g...com>

    Witam Wszystkich Grupowiczów,

    mam pytanie dotyczące opcji "Wyświetlanie informacji o sieci"
    dostępnej w telefonie Nokia 3120 classic. Po jej włączeniu na głównym
    ekranie powinny pojawiać się komunikaty z kanału 50 - czyli informacje
    o miejscu w jakim aktualnie się znajduję. Niestety po jej włączeniu
    żadne dodatkowe informacje nie pojawiają się na ekranie. Co ciekawe,
    kiedy włączę odbiór wiadomości sieciowych i wprowadzę kanał 50, to
    dostaję takie informacje bez problemu, tyle że w postaci sms'a. Czy
    jest jakiś sposób, aby uaktywnić opcję wyświetlania tych informacji
    bezpośrednio na ekranie głównym?

    Z góry dzięki za podpowiedź.
    Pozdrawiam
    blue_boy

  • 2. Data: 2009-08-23 15:06:55
    Temat: Re: N 3120c - wyświetlanie informacji o sieci
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 23 Aug 2009 08:02:01 -0700 (PDT), blue_boy napisał(a):

> [...]
    > dostaję takie informacje bez problemu, tyle że w postaci sms'a. Czy
    > jest jakiś sposób, aby uaktywnić opcję wyświetlania tych informacji

    Nie, bo jedno (to gdzie podajesz numer kanału) to kanały informacyjne GSM
    (Cell broadcast) i te przychodzą jako SMS, a to drugie (wyświetlane na
    ekranie głównym) to CellInfo.
    To dwie zupełnie różne rzeczy, często tylko Cell Info ma taką samą treść
    jak kanał 50 Cell broadcast.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-08-23 15:09:53
    Od: blue_boy <p...@g...com>

    On 23 Sie, 17:06, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Nie, bo jedno (to gdzie podajesz numer kanału) to kanały informacyjne GSM
    > (Cell broadcast) i te przychodzą jako SMS, a to drugie (wyświetlane na
    > ekranie głównym) to CellInfo.
    > To dwie zupełnie różne rzeczy, często tylko Cell Info ma taką samą treść
    > jak kanał 50 Cell broadcast.
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
    > zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
    > kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

    Ok, rozumiem, że to nie te same rzeczy. Ale zakładam, że skoro w taka
    sama opcja "Wyświetlanie informacji o sieci" występuje także w innym
    modelu N3110 c i tam działa bez problemu, to powinna także działać bez
    problemu w N 3120 c (a może i tu się mylę), a skoro tak, to dlaczego
    tak nie jest? Może w N 3120 c poza samą opcją "Wyświetlanie informacji
    o sieci" trzeba włączyć coś jeszcze?

  • 4. Data: 2009-08-25 11:04:53
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "blue_boy" napisał:

    > Może w N 3120 c poza samą opcją "Wyświetlanie informacji
    > o sieci" trzeba włączyć coś jeszcze?

    Może opcję "Wszystkie języki"?

    JoteR

  • 5. Data: 2009-08-25 11:06:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 25 Aug 2009 13:04:53 +0200, JoteR napisał(a):

    > Może opcję "Wszystkie języki"?

    to dotyczy Cell Broadcast a nie Cell Info

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel