  • 1. Data: 2009-03-04 10:24:19
    Temat: N95 i błąd systemu.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Mam Nokię N95. Wybieram funkcję "Radio" i pada odpowiedź "Błąd systemu". Czy
    jest to błąd Symbiana czy operatora (Simplus) i jak temu zaradzić? Niedawno
    zainstalowałem taki programik ze strony WP - "AutoKoszt 1.1" i mam malutkie
    skojarzenie/podejrzenie. F-Secure nie wykrył wirusa.

    neelix

  • 2. Data: 2009-03-07 23:51:04
    Temat: Re: N95 i błąd systemu.
    Od: "Endi" <h...@g...com>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > zainstalowałem taki programik ze strony WP - "AutoKoszt 1.1"

    odinstaluj i sprawdź

  • 3. Data: 2009-03-08 11:47:12
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Endi" <h...@g...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > odinstaluj i sprawdź

    Mam dużo wpisów z kwotami i datami. Pewnie od tego trzeba zacząć.

    neelix