  • 1. Data: 2009-03-03 22:07:15
    Temat: LUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystko zabiera!!!!!!
    Od: "Anna R." <a...@o...pl>

    zrobiło się tak że stał sie prywatny folwark malinowego

    wszystkie pojawiające sie kody mova zabiera

    z nikim się nie podzieli - nawet w wielkim poście nie może się poidzielic z
    innymi

  • 2. Data: 2009-03-03 22:16:51
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Anna R." news:goka6s$6jf$1@mx1.internetia.pl

    > zrobiło się tak że stał sie prywatny folwark malinowego

    Mam cię przeprosić z tego powodu, że w ostatnim czasie mam wolny czas i tak
    sobie kody wyhaczam?
    Kto pierwszy ten lepszy.

    > wszystkie pojawiające sie kody mova zabiera

    Jeżeli pojawi się kolejny post z kodem napisz na grupę, że jest ów ciąg cyfr
    jest twój - obiecuję Ci, że go nie wykorzystam.

    > z nikim się nie podzieli - nawet w wielkim poście nie może się poidzielic
    > innymi

    Rozumiem, że do tego bezowocnego dialogu zaciągniesz "religię" i wszystkie
    kwestie poboczne z nią związane, które w twoim odczuciu będą stanowiły
    dobitny argument za tym, że to ja jestem zły a ty dobra. OK. Może być i tak.

  • 3. Data: 2009-03-03 22:33:42
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    Edward Malinowy pisze:
    > "Anna R." news:goka6s$6jf$1@mx1.internetia.pl

    > Mam cię przeprosić z tego powodu, że w ostatnim czasie mam wolny czas i tak
    > sobie kody wyhaczam?
    > Kto pierwszy ten lepszy.

    Nie wszystkie, mi też się czasami udaje coś złapać dla siebie ;)

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 4. Data: 2009-03-03 23:14:04
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Anna R." <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > z nikim się nie podzieli - nawet w wielkim poście nie może się poidzielic
    > z innymi

    No to napisz, Malinowy, wielkiego posta, w ktorym podzielisz sie z Anną R.
    :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-03-04 07:43:35
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 04 Mar 2009 00:14:04 +0100, SDD napisał(a):

    > No to napisz, Malinowy, wielkiego posta, w ktorym podzielisz sie z Anną
    > R.

    Malinowy na zakupy, kody dla Anny ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2009-03-04 07:54:24
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Olgierd" news:pan.2009.03.04.07.43.35@rudak.org

    > Malinowy na zakupy, kody dla Anny ;-)

    Rozważę tą propozycję w ten wielkopostny czas :)

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2009-03-04 08:37:00
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Edward Malinowy pisze:
    > Rozważę tą propozycję w ten wielkopostny czas :)

    No i nie chciałeś religii, a ona sama z Twojego posta wyszła ;)
    | antysemita, homofob, rasista... czy jak tam jeszcze mnie nazwiesz |
    | TOMASZ PYĆ [1945 - 2008] THANK YOU FOR ALL!! WWW.TK.PL |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 8. Data: 2009-03-04 09:16:04
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Anna R." <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > zrobiło się tak że stał sie prywatny folwark malinowego

    Zrobiło się tak, że z grupy zrobiła się tablica ogłoszeń.

    > wszystkie pojawiające sie kody mova zabiera

    I nie starcza dla innych dziadujących.

    > z nikim się nie podzieli - nawet w wielkim poście nie może się poidzielic
    > z innymi

    Jak tak bardzo Ci zależy na tych kodach, to przejdź się do Carrefour'a i
    zajrzyj do najbliższego śmietnika za kasami. Będziesz miała darmowych minut
    ile dusza zapragnie.
    Tłumów przy śmietnikach nie widziałem, więc nikt Ci ich nie będzie
    podkradał.

    Czy nie potraficie zrozumieć, że to co robicie jest żenujące? Śmiecicie
    postami nic nie wnoszącymi do tematyki grupy, kłócicie się o kilka minut
    rozmów wartych kilkadziesiąt groszy...

    Załóżcie sobie grupę/stronę, na kórej będziecie się wymieniali tymi kodami,
    będziecie ustalali swoje zasady dzielenia się nimi, a reszta grupy będzie
    miała święty spokój.

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 9. Data: 2009-03-04 12:12:09
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Tomaszek" news:golf44$4pk$2@nemesis.news.neostrada.pl

    > No i nie chciałeś religii, a ona sama z Twojego posta wyszła ;)

    A bo ja taki już jestem, że jak ktoś mi zaczyna coś o religii prawić to tak
    jakoś mięknę i głupieję :)
    W końcu to mądrzejsze głowy stwierdziły lata temu, że każda religia służy do
    ogłupiania i manipulowania ludźmi :)

    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2009-03-04 12:12:57
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Czabu" news:golhct$lt4$1@mx1.internetia.pl

    > Załóżcie sobie grupę/stronę, na kórej będziecie się wymieniali tymi
    kodami,
    > będziecie ustalali swoje zasady dzielenia się nimi, a reszta grupy będzie
    > miała święty spokój.

    To zakrawa na ograniczenie wolności słowa ;)