  • 1. Data: 2009-03-04 09:12:42
    Temat: Akumulatorow szukam
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Witam.
    Potrzebuję do pewnego urządzenia kilka akumulatorów takich typowych
    ''telefonicznych'' i mam prośbę. Poradźcie, który model będzie w miarę
    pojemny (najlepiej co najmniej 1,2Ah ale naprawdę, a nie z naklejki),
    tani i ogólnie dostępny (tzn. nie jakiś jednorazowy wybryk, który
    zniknie za dwa lata).
    Są jakieś popularne modele powyżej 2Ah? (płaskie bloczki, nie jakieś cegły).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2009-03-04 13:41:17
    Temat: Re: Akumulatorow szukam
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

> [...]
    > i ogólnie dostępny (tzn. nie jakiś jednorazowy wybryk, który zniknie za

    Pewnym standardem stały się BL-5C Nokii (były w Nokiach 6230i, E50). Wiele
    urządzeń innych producentów (jak np moduły GPS) używa ich jako zasilania.
    Prawdziwe mają po ok 1000 mAh.
    Nokia ciągle prowadzi akcję wymiany starych z trefnej serii na nowe, więc
    można mieć nówki nieśmigane.
    Sam mam jeszcze kilka niewymienionych.

    --
    Radosny

  • 3. Data: 2009-03-04 14:46:51
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > pojemny (najlepiej co najmniej 1,2Ah ale naprawdę, a nie z naklejki),
    > tani i ogólnie dostępny (tzn. nie jakiś jednorazowy wybryk, który

    Prawdopodobnie najlepszym rozwiązaniem będzie coś ze stajni Nokii - oni
    raczej standaryzują baterie. Sporo nowych telefonów (E61i, 6650, E90,
    E71, N97, E55) ma baterię BP-4L o pojemności 1.5Ah i to chyba największa
    pojemność wśród "standardowych i powszechnych" akumulatorów. Nie
    sądzę, by ten typ baterii zniknął za dwa lata.

    Na allegro są już podróbki deklarowane jako 2.5A, ale chyba powinieneś
    sobie darować :)

    Znalazłem też "ORYGINALNY PRODUKT NOKIA POLAND ZAKUPIONY OD POLSKIEGO
    DYSTRYBUTORA. FABRYCZNIE NOWY, ZAPAKOWANY W ORYGINALNY BLISTER" w cenie
    48zł - nie wydaje mi się to prawdopodobne, ale kto wie...

    Marek

  • 4. Data: 2009-03-05 13:09:54
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Użytkownik "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl> napisał w wiadomości
    > Nokia ciągle prowadzi akcję wymiany starych z trefnej serii na nowe, więc
    > można mieć nówki nieśmigane.

    gdzie mozna o tym poczytać ?

    --
    VSS

  • 5. Data: 2009-03-05 16:29:38
    Od: ejek <e...@a...pl>

    VSS pisze:

    > gdzie mozna o tym poczytać ?

    http://batteryreplacement.nokia.com/batteryreplaceme
    nt/pl-PL/

    --
    Wojtek

  • 6. Data: 2009-03-05 21:21:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Radosny pisze:
    > Pewnym standardem stały się BL-5C Nokii (były w Nokiach 6230i, E50). Wiele
    > urządzeń innych producentów (jak np moduły GPS) używa ich jako zasilania.
    > Prawdziwe mają po ok 1000 mAh.

    Dzięki, wybrałem te właśnie, bl5c, mam takie trzy, a widzę, że wszędzie
    tego pełno.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /chciałbym kiedyś napisać coś takiego, co z miejsca rozśmieszyłoby mnie/