  • 1. Data: 2009-03-03 21:10:00
    Temat: Sony Ericsson X1 Xperia Polski rom
    Od: Jurek <j...@g...pl>

    Dziś się ukazał Polski oryginalny Rom

    http://rapidshare.com/files/204783967/APP_SW_X1i_GEN
    ERIC_PL_KOVS_R2AA011.exe

  • 2. Data: 2009-03-03 21:14:13
    Temat: Re: Sony Ericsson X1 Xperia Polski rom
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jurek pisze:
    > Dziś się ukazał Polski oryginalny Rom
    >
    > http://rapidshare.com/files/204783967/APP_SW_X1i_GEN
    ERIC_PL_KOVS_R2AA011.exe

    Przedwczoraj wgrałem najnowszy brandowany pod Vodafone UK R2AA007 i jest
    sporo lepiej niż na pierwszym. Wgrałbym coś innego, ale się nie opłaca
    HardSPLa wgrywać, bo i tak Vodafone tylko dodał swój panel i 1-2
    programy, które zresztą można spokojnie wyrzucić przez Remove PRograms.

    Szadzik

  • 3. Data: 2009-03-04 12:25:15
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jurek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dziś się ukazał Polski oryginalny Rom

    A co jakis Cygan ma wspolnego z GSM? :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-03-04 12:52:09
    Od: "Jacek" <j...@g...com>

    "Jurek" <j...@g...pl> wrote in message
    > Dziś się ukazał Polski oryginalny Rom
    >
    > http://rapidshare.com/files/204783967/APP_SW_X1i_GEN
    ERIC_PL_KOVS_R2AA011.exe

    Jest gdzies info jak to sie wgrywa?

  • 5. Data: 2009-03-04 13:09:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 4 Mar 2009 13:52:09 +0100, Jacek napisał(a):

    > Jest gdzies info jak to sie wgrywa?

    tak samo jak do każdego innego produktu HTC - zrób backup danych, podłącz
    telefon do kompa z ActiveSync i uruchom na komputerze plik update

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,