  • 1. Data: 2011-08-13 17:30:16
    Temat: NTk ISDN zna się Ktoś?
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    w NTku ISDN są zwylke dwa wyjścia na telefony,
    Ktoś tu zna rozpiskę sygnałów na tych wyjściach?
    chodzi o parę 4-5 i 3-6, jak podłączę dwie pary do rejestratora to się
    nagrywa, jak tylko środkowe ni
    ch...

  • 2. Data: 2011-08-13 18:19:16
    Temat: Re: NTk ISDN zna się Ktoś?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:j26cb9$mjd$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Ktoś tu zna rozpiskę sygnałów na tych wyjściach?
    > chodzi o parę 4-5 i 3-6, jak podłączę dwie pary do rejestratora to się

    Jesli mowimy o wyjsciach na zwykle telefony, to sa to dwa czteropinowe
    RJ-11, gdzie sygnal jest na dwu srodkowych 2-3.
    Skad wytrzasnales PINy o numerach 5 czy 6????

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2011-08-13 19:03:45
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > RJ-11, gdzie sygnal jest na dwu srodkowych 2-3.
    > Skad wytrzasnales PINy o numerach 5 czy 6????

    chyba chodziło mi o podłączenie do telefonów ISDN
    są dwa wejścia (poodejrzewam, że do dwóch telefonów) oba RJ45 - 8 pinowe...
    oprócz nich są jakieś wyjścia analogowe, chyba na 6P4C, ale ich nie
    zaczepiam...

  • 4. Data: 2011-08-13 19:53:41
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:j26hqi$84t$1@news.onet.pl...

> [...]
    > są dwa wejścia (poodejrzewam, że do dwóch telefonów) oba RJ45 - 8
    > pinowe... oprócz nich są jakieś wyjścia analogowe, chyba na 6P4C, ale ich

    No to jak ISDN to chyba nie taka prosta sprawa z tym rejestratorem.

    Na ISDN nie mozesz ot tak wpiac sie rownolegle i podsluchiwac/rejestrowac.

    Rejestrator trzeba by podlaczyc jakos do telefonu ISDN, tego na ktorym
    odbierasz polaczenie, ktore chcesz zarejestrowac - rownolegle do jego
    glosnika i mikrofonu jakos (slabo sie orientuje w elektronice, wiec
    szczegolow nie znam).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2011-08-14 22:23:28
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 13 Aug 2011 21:53:41 +0200, "SDD"
    <s...@t...pl> wrote:

    >No to jak ISDN to chyba nie taka prosta sprawa z tym rejestratorem.
    >
    >Na ISDN nie mozesz ot tak wpiac sie rownolegle i podsluchiwac/rejestrowac.
    Dlaczego nie? Wszystko zależy od rejestratora.

    WAM

  • 6. Data: 2011-08-15 14:26:53
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Dlaczego nie? Wszystko zależy od rejestratora.

    pytanie brzmiało: jakie sygnały są na parze 4-5 i 3-6 w złączu telefonu NTka
    ISDN.

  • 7. Data: 2011-08-15 14:39:35
    Od: "SP4OLN" <S...@g...com>

    http://telecom.tbi.net/isdn-if.htm

    --
    SP4OLN

  • 8. Data: 2011-08-16 08:52:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Aug 2011 20:19:16 +0200, SDD napisał(a):
> [...]
    > RJ-11, gdzie sygnal jest na dwu srodkowych 2-3.
    > Skad wytrzasnales PINy o numerach 5 czy 6????

    jak sie przyjrzysz - to jest wtyczka 6 pinowa.
    Czy raczej 6 szczelinowa, pinow, a w zasadzie blaszek skrajnych nie ma,
    czesto nie ma tez stykow w gniazdach.

    Tak czy inaczej - srodkowe, czyli w tej numeracji 3-4.
    Mozliwe ze kolega dopiero na dwoch parach podlaczyl srodkowe przewody,
    wykorzystujac po jednej z pary.

    Albo cos sobie myli z 8 pinowymi gniazdami do ISDN (magistrala/styk T).
    Tam faktycznie jeden obwod na 4-5, drugi na 3-6, ale to lacze cyfrowe i
    rejestrator musi byc ISDN i miec podlaczone wszystkie 4 druty.

    Na zwykle analogowe telefony sa gniazda wezsze, RJ11.

    J.