  • 91. Data: 2024-03-14 14:13:44
    Temat: Re: Na lewo patrz!
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 13:58, io pisze:

    > Nic nie wskazuje by się włączał.

    Tym gorzej dla niego

  • 92. Data: 2024-03-14 14:15:34
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 13:57, io pisze:

    > Po prostu, jak masz 'ustąp pierwszeństwa' to ustępujesz a nie ciśniesz.

    Jak chcesz mieć pierwszeństwo to jedź po drodze/pasie z pierwszeństwem.

    Pisowcom by się tylko pierwszeństwo NALEŻAŁO ;-)

    Jesteś z PiSu?

  • 93. Data: 2024-03-14 14:17:28
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 13:57, io pisze:
    > Jak jedzie poboczem to nie włącza się.

    Uważasz że w jego statusie na drodze nic się nie zmieniło po zjechaniu z
    pasa mającego pierwszeństwo?

  • 94. Data: 2024-03-14 14:17:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Po prostu, jak masz 'ustąp pierwszeństwa' to ustępujesz a nie ciśniesz.

    Nie ustąpiła bo (w jej świadomości) nie miała komu, bo nikogo nie widziała.
    No i dlaczego go nie widziała?

    Robert

  • 95. Data: 2024-03-14 14:20:45
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Nie ustąpiła bo (w jej świadomości) nie miała komu, bo nikogo nie widziała.
    > No i dlaczego go nie widziała?

    Bo patrzyła na drogę gdzie mogły się poruszać pojazdy.
    Ten obszar był jeszcze trudniejszy do obserwacji POD SKOSEM a jeśli ktoś
    tam by się poruszam to musiał pani ustąpić pierwszeństwa.
    Nie zrobiła nic złego ani niezgodnego z prawem.

  • 96. Data: 2024-03-14 14:33:33
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.03.2024 o 14:17, _Master_ pisze:

    > Uważasz że w jego statusie na drodze nic się nie zmieniło po zjechaniu z
    > pasa mającego pierwszeństwo?

    Kobieta nie zareagowała na znak, koniec tematu.

  • 97. Data: 2024-03-14 14:33:47
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.03.2024 o 14:15, _Master_ pisze:

    > Jak chcesz mieć pierwszeństwo to jedź po drodze/pasie z pierwszeństwem.
    >
    > Pisowcom by się tylko pierwszeństwo NALEŻAŁO ;-)
    >
    > Jesteś z PiSu?

    Ty jesteś.

  • 98. Data: 2024-03-14 14:57:32
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 14:13, Cavallino pisze:
    > Kłania się skala przewin obu stron.
    > 0,1% dla tej pani może być? ?

    Nie zgadzam się. Proste prawo to dobre prawo.

    Każde rozwadnianie i relatywizowanie degraduje prawo a tu jeszcze jest
    pożywką dla ubezpieczycieli.
    0,1% to też Wina i dla skooorwieli z ubezpieczalni ARGUMENT

  • 99. Data: 2024-03-14 16:28:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 10:58, J.F pisze:

    > Art. 86. § 1. Kto na drodze publicznej, w strefie zamieszkania lub
    > strefie ruchu, nie zachowując należytej ostrożności, powoduje
    > zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym,
    > podlega karze grzywny.

    NIe bardzo widzę to niezachowanie ostrożności i spowodowanie wypadku na
    filmie, ale to polskie sądy...

    Mam pomysła... Każdy jeden prokuator, sędzia, a najlepiej i kulson
    powinien mieć raz do roku postawione przez prokuratora zarzuty z dupy -
    oczywiście dla dobra ich i wymiaru sprawiedliwości. I jak co 4 zostanie
    skazany to może zaczną myśleć:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 100. Data: 2024-03-14 16:30:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 11:02, J.F pisze:

    > Takie przepisy, co ja poradzę.

    Jak przepisy to _raczej_ niewinna. Winna jak ktoś uważa że jest tylko
    jeden przepis o odwróconym trójkącie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!