  • 101. Data: 2024-03-14 17:20:47
    Temat: Re: Na lewo patrz!
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 14:33, io pisze:
    > Kobieta nie zareagowała na znak, koniec tematu.

    Dzieci będziesz uczył że mogą odpierdalać bo przecież chwilę temu były
    na pasie z pierwszeństwem przejazdu?

  • 102. Data: 2024-03-14 17:27:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Mar 2024 16:30:17 +0100, Shrek wrote:

    > Jak przepisy to _raczej_ niewinna. Winna jak ktoś uważa że jest tylko
    > jeden przepis o odwróconym trójkącie.

    nie nie, przepis mówi, że na skrzyżowaniu kierowca ma zachować
    szczególną ostrożność.
    Oraz, ze może zakładać, ze inni kierowcy jeżdzą przepisowo,
    chyba, ze okolicznosci wskazują inaczej.

    Wiec jakby ciezarówka jechała wcześniej okrakiem na dwóch pasach,
    to pani powinna to zauważyć i nie wjeżdzać jej w drogę.

    J.

  • 103. Data: 2024-03-14 17:52:41
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 17:27, J.F pisze:
    > Wiec jakby ciezarówka jechała wcześniej okrakiem na dwóch pasach,
    > to pani powinna to zauważyć i nie wjeżdzać jej w drogę.

    A gdyby TIR jechał pasem do zjazdu w prawo ale tirman nagle zmienił
    zdanie albo nie zdołał skręcić (też tak mogło być bo za szybko jechał)
    to nie miała jak zauważyć co on ODPIERDALA

    On doskonale wszystko widział.
    Ona nie miała takiej możliwości i nie musiała jej mieć. Ona nawet nie
    wykonała żadnego manewru. Jechała swoim pasem.
    Tirman nie mógł być zaskoczony. Ona mogła.

  • 104. Data: 2024-03-14 18:00:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Mar 2024 17:52:41 +0100, _Master_ wrote:

    > A gdyby TIR jechał pasem do zjazdu w prawo ale tirman nagle zmienił
    > zdanie albo nie zdołał skręcić (też tak mogło być bo za szybko jechał)
    > to nie miała jak zauważyć co on ODPIERDALA

    Owszem, wtedy bylaby usprawiedliwiona ... ale z filmu wynika, ze ona
    gdzies w srodek tira wjechala.
    Powinna była zauważyc, ze jedzie.

    > On doskonale wszystko widział.
    > Ona nie miała takiej możliwości i nie musiała jej mieć. Ona nawet nie
    > wykonała żadnego manewru. Jechała swoim pasem.

    Kluczowe jest tu, czy ona tak sobie mogła jechac swoim pasem bez
    patrzenia.

    J.

  • 105. Data: 2024-03-14 18:16:47
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 14.03.2024 o 01:11, io pisze:

    > No po swoim, ale bez pierwszeństwa. Na skrzyżowaniach tak bywa.

    To kto inny oprócz niej mógł być na tym pasie?

    > Jakaś inna sytuacja moim zdaniem.

    To jest dokładnie to samo skrzyżowanie. To z czego wynika inna sytuacja?
    Że jak skręcam w lewo, to ciężarówka nie ma prawa mnie zahaczyć, a jak
    skręcam w prawo to już może?

  • 106. Data: 2024-03-14 18:31:32
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Nie ustąpiła bo (w jej świadomości) nie miała komu, bo nikogo nie widziała.
    > No i dlaczego go nie widziała?

    Myślę, że dlatego, że uważała, że ma pierwszeństwo :-) Mnóstwo ludzi tak
    uważa w takiej sytuacji, ale sam rozumiesz, że to absurdalne jest by po
    znaku 'ustąp pierwszeństwa' uważać, że się je ma. To jest jednak
    znacząco inna sytuacja od takiej kiedy wszyscy jedziemy jedną drogą.

  • 107. Data: 2024-03-14 18:32:15
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.03.2024 o 18:16, nadir pisze:

> [...]
    >
    > To jest dokładnie to samo skrzyżowanie. To z czego wynika inna sytuacja?
    > Że jak skręcam w lewo, to ciężarówka nie ma prawa mnie zahaczyć, a jak

    Przecież ona wjechała w ciężarówkę :-)

  • 108. Data: 2024-03-14 18:46:18
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 18:00, J.F pisze:
    > gdzies w srodek tira wjechala.

    Że co?
    Uderzenie w środek tira wynikało z różnicy prędkości. Jej pas był wolny
    i poruszała się wolno. Tir ZAPIERDALAŁ

    Fizyka PANIE? ;-)

  • 109. Data: 2024-03-14 18:48:43
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 18:31, io pisze:

> [...]
    > znaku 'ustąp pierwszeństwa' uważać, że się je ma. To jest jednak
    > znacząco inna sytuacja od takiej kiedy wszyscy jedziemy jedną drogą.

    Zakładasz, że widziała ciężarówkę i miała przekonanie, że ją wpuści?
    Ja raczej, że żyła w przekonaniu, że ma korytarz i tam nikt się dostać
    nie może. I z tego powodu nie było potrzeby zeskanować terenu szerszym
    kątem.

    Robert

  • 110. Data: 2024-03-14 18:53:48
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 18:00, J.F pisze:
    > Kluczowe jest tu, czy ona tak sobie mogła jechac swoim pasem bez
    > patrzenia.

    Tir prawdopodobnie zmienił pas nagle (nie skręcił) a jego prędkość nie
    była mała.
    Patrzysz w lewo i Tir z włączonym kierunkiem jest na zjeździe w prawo to
    jedziesz bo twój pas jest wolny i nei ma zagrożenia. Za sekundę znowu
    sprawdzasz z lewej i już widzisz koła Tira. Może dałoby się zahamować.
    Może.
    Ale to nie jest wina osobówki że tirman ODPIERDOLIŁ / PRZESTRZELIŁ ZJAZD
    bo albo nie dał rady zebrać zakrętu albo zrobił to świadomie.

    Tak czy siak tirman nie miał prawa jechać tak jak pojechał?