  • 71. Data: 2024-03-14 12:39:35
    Temat: Re: Na lewo patrz!
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 12:27, io pisze:
    > No ale twojej, tego chciałeś.

    I proszę. Zbrakło argumentów merytorycznych i będziesz pisać o mnie.

    Spierdalaj do piaskownicy i nie mąć ludziom w głowach.

  • 72. Data: 2024-03-14 12:54:26
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 11:55, _Master_ pisze:

    > Mogła tamtędy nie pojechać tylko inną drogą bo być może w przyszłości w
    > tym miejscu...
    >
    > I tu pewnie prawnicy mogą długo dywagować ale to nei zmienia faktu że Ci
    > co obwiniają tą panią to DEBILE i nie powinni ani głosować ani zajmować
    > funkcji publicznych bo szkodzą sobie i innym.

    Czyli mogła mieć nawet lewą szybę zamalowaną, skoro uważasz, że nie ma
    obowiązku sprawdzać dookoła siebie co się dzieje?

    Robert

  • 73. Data: 2024-03-14 13:03:40
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.03.2024 o 11:58, _Master_ pisze:

    > Ustąpić innemu pojazdowi który przekracza linię ciągłą?

    A co, on miał jej ustąpić?

    > Jej obowiązek ustąpienia zaczynał się kilkanaście/dziesiąt metrów dalej

    Wcześniej, tam gdzie stał znak.

    > Ty się nadajesz na skoooorwiałego prawnika ;-)

    Aha, a Ty jesteś zwykłym kołkiem :-)

  • 74. Data: 2024-03-14 13:06:16
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.03.2024 o 12:39, _Master_ pisze:

    > I proszę. Zbrakło argumentów merytorycznych i będziesz pisać o mnie.
    >
    > Spierdalaj do piaskownicy i nie mąć ludziom w głowach.

    Tego chciałeś i to dostałeś.

  • 75. Data: 2024-03-14 13:07:21
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.03.2024 o 12:35, _Master_ pisze:

    > Nie rozumiesz że dalej jechała pasem którym miała prawo jechać.

    Tak, ustępując pierwszeństwa.

  • 76. Data: 2024-03-14 13:09:10
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.03.2024 o 12:30, _Master_ pisze:

    > Nie ma takiego paragrafu i możesz sobie tupać nóżkami ale normalny biały
    > myślący człowiek winą za zdarzenie obciążyłby tirmena.

    Jakiego znowu paragrafu nie ma. 'Ustąp pierwszeństwa', koniec tematu.
    Dlatego ją ukarali. Ty może po 'ustąp pierwszeństwa' ciśniesz dalej ale
    Ty dupa jesteś a nie kierowca, więc nie należy się wzorować. :-)

  • 77. Data: 2024-03-14 13:11:33
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.03.2024 o 12:38, _Master_ pisze:

    > Działa wraz regułami poruszania się na pasach.
    >
    > Nie działa dla osób/pojazdów które wtargną na drogę z pobocza czy
    > obszary wyłączonego.
    >
    > Próbujesz ogarniać ale jeszcze całości nie sięgnąłeś ;-)

    'Ustąp pierwszeństwa', taki znak przed skrzyżowaniem.

  • 78. Data: 2024-03-14 13:40:57
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 13:11, io pisze:
    > 'Ustąp pierwszeństwa', taki znak przed skrzyżowaniem.

    Nie zobowiązuje mnie do ustępowanie pojazdom chcącym włączyć się do
    ruchu nie ważne czy z obszaru wyłączonego, czy pobocza, czy chodnika czy
    nadlatujących z klingońskiej planaty ;-)

  • 79. Data: 2024-03-14 13:44:56
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Czyli mogła mieć nawet lewą szybę zamalowaną, skoro uważasz, że nie ma
    > obowiązku sprawdzać dookoła siebie co się dzieje?

    W którym miejscu co takiego napisałem?

    Oglądać się trzeba, w czasie śniegu przewidywać brak widoczności pasów a
    kiedy jest wszystko wiadome i nie da się zatrzymać czy teleportować bo
    jakiś tirmam coś odpierdala to trzeba jechać swoim pasem.

    Może gdyby ta pani była przesadnie ostrożna i jechała 20 na godzinę to
    coś by to pomogło.

    MOŻE ;-)

    Ale to są nie istotne dywagacje dla poznania sprawcy tego zdarzenia.

  • 80. Data: 2024-03-14 13:47:44
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 13:07, io pisze:

    > Tak, ustępując pierwszeństwa.

    Nie miała obowiązku ustępować pierwszeństwa pojazdowi włączającemu się
    do ruchu ;-)