  • 1. Data: 2023-08-24 12:16:08
    Temat: Nagrzewanie sie lapka na sloncu
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Potrzebowałem z 5-10 minut popracować na lapku w samochodzie, przy zamkniętych
    szybach, słońce padało na lapka, zaskoczyło mnie że
    już po paru minutach powierzchnia stała się tak gorąca, że parzyła i prawie nie
    dawała się dotknąć. Kolor akurat prawie czarny,
    metal (EliteBook). Powierzchnia kompa w ciągu kilku minut stała się tak gorąca, że
    bałem się go schować do torby laptopowej (mocno
    izolowanej gąbkami).
    Macie doświadczenie w pracy laptopem na słońcu? W terenie czasem mogą być takie
    warunki, a sierpień w Polsce to nie jest jakieś
    ekstremum promieniowania.

  • 2. Data: 2023-08-24 12:18:00
    Temat: Re: Nagrzewanie sie lapka na sloncu
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/08/2023 12:16, ąćęłńóśźż wrote:
    > Macie doświadczenie w pracy laptopem na słońcu?

    POtrzeba wygenerowała takie wynalazki:

    https://www.amazon.pl/BeMatik-Przeciwodblaskowa-prze
    ciwsloneczna-laptopa-netbooka/dp/B01M1KJJ9O

  • 3. Data: 2023-08-24 21:12:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uc7aeo$7qd$1$bosch@news.chmurka.net>
    user ąćęłńóśźż pisze tak:

    > Macie doświadczenie w pracy laptopem na
    > słońcu? W terenie czasem mogą być takie warunki, a sierpień w
    > Polsce to nie jest jakieś ekstremum promieniowania.

    Mam w pracy park odstresowujący. Są tam ławki gdzie można się walnąć.
    To nie polecam w czarnych spodniach. Jedna komórka ma czarne ubranko to
    parzy szybko. Jakbym zapomniał z blatu komórki to chyba nie ma po co
    wracać na następnej przerwie.

    Londyn jest na wysokości Radomia. Ludzie zaklejają okna
    folią do pieczenia ameliniową.

    Czekam na zimę.

    --
    Piter