  • 1. Data: 2015-06-17 10:54:18
    Temat: Narzędzie do...
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    Witam,

    Na pierwszym filmie na tej stronie:

    http://www.jaysonjc.com/diy/how-to-set-up-an-electro
    nics-labworkshop-at-home.html

    w czasie 17:59 facet pokazuje narzędzie do... właśnie, do czego służy to
    narzędzie?
    Słyszę tam słowo "frapenal", ale nic mi to nie mówi.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 2. Data: 2015-06-17 11:58:01
    Temat: Re: Narzędzie do...
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "Paweł Pawłowicz"
    > w czasie 17:59 facet pokazuje narzędzie do... właśnie, do czego służy to
    > narzędzie?

    Może do zaciągania opasek?

    Robert

  • 3. Data: 2015-06-17 18:01:09
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    > "Paweł Pawłowicz"
    >

    > Może do zaciągania opasek?
    >
    > Robert

    Ale on tam opowiada, że to służy do robienia dziur w owym "frapenie" za
    pomocą igły wysuwającej się z tego narzędzia, i że te dziury mają
    odpowiedni kształt. Co więcej, on to "highly recommend".

    Paweł

  • 4. Data: 2015-06-17 18:31:29
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-06-17 o 18:01, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Ale on tam opowiada, że to służy do robienia dziur w owym "frapenie" za
    > pomocą igły wysuwającej się z tego narzędzia, i że te dziury mają
    > odpowiedni kształt. Co więcej, on to "highly recommend".

    "frapenal" to "front panel" :) to narzędzie do wycinania otworów o
    różnych kształtach w płaskich materiałach :)

    @

  • 5. Data: 2015-06-17 18:32:52
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-06-17 o 10:54, Paweł Pawłowicz pisze:
> [...]
    > narzędzie?
    > Słyszę tam słowo "frapenal", ale nic mi to nie mówi.

    On wspomina o "front panel".
    A to narzędzie to "nibbler", rodzaj dziurkacza/perforatora, niestety nie
    wiem czy to tłumaczenie jest poprawne.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Nibbler

    JK

  • 6. Data: 2015-06-18 11:57:11
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2015-06-17 o 18:32, JK pisze:

    nics-labworkshop-at-home.html

    > On wspomina o "front panel".
    > A to narzędzie to "nibbler", rodzaj dziurkacza/perforatora, niestety nie
> [...]

    :-)

    P.P.