  • Data: 2022-11-29 18:25:26
    Temat: Naukowe podstawy rasizmu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ponieważ próbowano tu uzasadniać (bezprawne jak się okazało) zapisy
    kowidowe, naukowym konesnsusem a każdy kto pisał, że WHO to organizacja
    polityczna bardziej niż naukowa, to przypomnę co następowało:

    Kiedyś pisałem, że ze szczepionką na kowid będzie jak ze szczepionką na
    grypę, z samym kowidem jak z hiszpanką i stanie się chorobą sezonową
    endemiczną, a sam kowid jest sezonowy, to byłem wyzywany od szurów (szur
    miał rację;))

    No to teraz tych co wierzą że jak się coś wydali z WHO to automatycznie
    nosi to znamiona naukowej prawdy proszę i wyjaśnienie jakie są naukowe
    postawy że małpia grypa jest rasistowska i obraża murzynów:P BTW -
    ciekawe jak poradzą sobie z czarn^H^H^H^H afroamerykańską ospą;) Kto tu
    kurwa jest rasistą;)

    Przy okazji chciałbym zauważyć, że idąć tym krokiem komentowanie sasina,
    janusza kowalskiego czy kurskiego obraża niepełnosprawnych umysłowo w
    stopniu znacznym bo przecież pisanie o tym że ktoś jest debilem może
    tych niepełnosprawnych zasmucić (pozdrawiam żulczyka, czy jak mu tam;) .

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!