  • 1. Data: 2022-11-29 18:25:26
    Temat: Naukowe podstawy rasizmu
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Ponieważ próbowano tu uzasadniać (bezprawne jak się okazało) zapisy
    kowidowe, naukowym konesnsusem a każdy kto pisał, że WHO to organizacja
    polityczna bardziej niż naukowa, to przypomnę co następowało:

    Kiedyś pisałem, że ze szczepionką na kowid będzie jak ze szczepionką na
    grypę, z samym kowidem jak z hiszpanką i stanie się chorobą sezonową
    endemiczną, a sam kowid jest sezonowy, to byłem wyzywany od szurów (szur
    miał rację;))

    No to teraz tych co wierzą że jak się coś wydali z WHO to automatycznie
    nosi to znamiona naukowej prawdy proszę i wyjaśnienie jakie są naukowe
    postawy że małpia grypa jest rasistowska i obraża murzynów:P BTW -
    ciekawe jak poradzą sobie z czarn^H^H^H^H afroamerykańską ospą;) Kto tu
    kurwa jest rasistą;)

    Przy okazji chciałbym zauważyć, że idąć tym krokiem komentowanie sasina,
    janusza kowalskiego czy kurskiego obraża niepełnosprawnych umysłowo w
    stopniu znacznym bo przecież pisanie o tym że ktoś jest debilem może
    tych niepełnosprawnych zasmucić (pozdrawiam żulczyka, czy jak mu tam;) .

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2022-11-29 18:33:05
    Temat: Re: Naukowe podstawy rasizmu
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.11.2022 o 18:25, Shrek pisze:

    Sorry NTG.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2022-11-29 19:29:24
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Konfederata jak nic.

    Dokładnie takie słowa wypowiada Braun czy Korwin.

  • 4. Data: 2022-11-29 19:48:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 29 Nov 2022 18:25:26 +0100, w <tm5fa4$bht$2$Shrek@news.chmurka.net>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > a sam kowid jest sezonowy, to byłem wyzywany od szurów (szur
    > miał rację;))

    No jakoś covid taki średnio sezonowy, chociaż od początku było wiadomo, że zimą
    jakby bardziej.

  • 5. Data: 2022-11-29 19:49:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.11.2022 o 19:29, _Master_ pisze:
    > Konfederata jak nic.
    >
    > Dokładnie takie słowa wypowiada Braun czy Korwin.

    Że małpy to murzyny?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2022-11-29 20:06:16
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-29-listopada-2022 o 19:49, Shrek pisze:
> [...]

    postawy że małpia grypa jest rasistowska i obraża murzynów:P BTW -
    ciekawe jak poradzą sobie z czarn^H^H^H^H afroamerykańską ospą;) Kto tu

    Dobrze wiesz co mówi Korwin czy Braun.
    jesteś inteligentny i potrafisz zrozumieć kontekst i przekaz.

    nie to co te Runty Bluzgi czy Bruna ;-)

  • 7. Data: 2022-11-29 20:07:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    przy okazji rasizmu

    Dlaczego unijne kurwy po rasistowsku traktują Polaków uważając ich za
    gorszych z gorszą kulturą prawną?

  • 8. Data: 2022-11-29 20:37:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.11.2022 o 19:48, r...@k...pl pisze:

    > No jakoś covid taki średnio sezonowy, chociaż od początku było wiadomo, że zimą
    > jakby bardziej.

    To śrenio czy jakby bardziej;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2022-11-29 21:10:10
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Nov 2022 20:07:32 +0100, _Master_ napisał(a):

    > przy okazji rasizmu
    >
    > Dlaczego unijne kurwy po rasistowsku traktują Polaków uważając ich za
    > gorszych z gorszą kulturą prawną?

    Z uwagi na sporą nadreprezentację narodowych cwelów twojego rodzaju w
    populacji :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2022-12-01 00:56:04

    Tue, 29 Nov 2022 20:37:26 +0100, w <tm5n1l$bhu$3$Shrek@news.chmurka.net>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > To śrenio czy jakby bardziej;)

    Średnio. Jest jakaś tam wartość stała rosnąca w zimę.