  • 11. Data: 2022-06-10 18:24:32
    Temat: Re: Nawigacja Google jednak nadal do dupy
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2022 o 20:44 r...@k...pl <r...@k...pl> pisze:

    > Jadę A4, widzę w navi że jest korek (remont).
    >
    > Google podaje "jedź, jedź autostradą, czas 16:07, taki sam jak objazdem,
    > więc
    > lepiej wygodnie postać".
    >
    > Naviexpert wieszczy czas 16:23, ale im bliżej korka, tym chętnie
    > proponuje
    > objazdy (robi to, gdy alternatywne trasy są podobne), aż w końcu nakazuje
    > zjechać, ale nie sugeruje jakichś wielkich oszczędności czasowych.
    >
    > Pojechałem wg Google'a (miliony aut w korku nie mogą się mylić),
    > doczołgałem
    > się na 16:25. Pomyłka w czasie ok. 100%.

    Czasami jadę z Żoną "na dwa samochody" - Ona na GM ja po swojemu.
    Jeszcze nigdy w naszym przypadku GM nie zaproponowała lepszej trasy niż
    mój zdrowy rozsądek. Żona stała jak miliony much ja sobie spokojnie
    jechałem.

    TG

  • 12. Data: 2022-06-10 19:21:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Jun 2022 00:00:55 +0200, r...@k...pl wrote:
> [...]
    tfonow-i-wozka-oszukal-mapy-google,nId,4305646

    > Gdy jadąc z NE stanąłem na chwilę na poboczu, to gdy ruszałem już widziałem ten
    > odcinek na czerwono-czarno :)

    A inni widzieli "objedz korek" :-)

    J.

  • 13. Data: 2022-06-10 19:29:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Jun 2022 18:24:32 +0200, Tomasz Gorbaczuk wrote:

> [...]
    > Jeszcze nigdy w naszym przypadku GM nie zaproponowała lepszej trasy niż
    > mój zdrowy rozsądek. Żona stała jak miliony much ja sobie spokojnie

    To moze w totka zagraj.
    Cudow nie ma - nie znasz sytuacji na drodze.
    A google ... ma szanse.

    A tu jeszcze np we wroclawiu remonty torow .. nie znasz dnia ani
    godziny :-)

    J.

  • 14. Data: 2022-06-10 19:42:52
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2022 o 19:29 J.F <j...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > Cudow nie ma - nie znasz sytuacji na drodze.
    > A google ... ma szanse.
    >
    > A tu jeszcze np we wroclawiu remonty torow .. nie znasz dnia ani

    Wystarczy wiedzieć, że 99% "much" jedzie na GM :-)

  • 15. Data: 2022-06-10 21:20:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 Jun 2022 19:21:15 +0200, w <x...@4...net>,
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    tfonow-i-wozka-oszukal-mapy-google,nId,4305646

    > A inni widzieli "objedz korek" :-)

    Nie, takie krótke odcinki są ignorowane -- zdarzało mi się przejeżdżać "czarną"
    krajówką koło parkingu.

  • 16. Data: 2022-06-11 07:52:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Jun 2022 19:42:52 +0200, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Wystarczy wiedzieć, że 99% "much" jedzie na GM :-)

    Czyli co - pojechac inna drogą niz GM?
    To sie niekoniecznie sprawdzi.

    Poza tym mam wrazenie, ze w miescie to 90% jezdzi bez nawigacji,
    a i w trasie sporo bez, bo zna.

    Nawiasem mowiac - okoliczne trasy po latach to juz znam, i tam gdzie
    czesciej bywam dojade na pamiec.
    Ale ... jak sie gdzies trafi wypadek czy korek ... to nie wiem jak
    ominąc.
    Ale nawigacja, jak o korku nie wie, to nie pomoze - bedzie sprowadzala
    na zlą droge :-)

    J.

  • 17. Data: 2022-06-11 12:53:54
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-06-2022 o 07:30, J.F pisze:

    > A ostatnia sprawa ... wierzycie nawigacjom?
    > Bo ja to tak niezbyt chetnie zjezdzam z autostrady, jak mi nawigacja
    > każe. A moze sie myli. A objazd pewnie bedzie zawalony.

    Ja też nie wierzę.
    Ale potem często stoję w korku, albo próbuję się wycofać do wcześniej
    wyznaczonej trasy....

  • 18. Data: 2022-06-11 23:03:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 11 Jun 2022 07:52:36 +0200, w
    <rqsbq67df266$.amirumoy0qm0$.dlg@40tude.net>, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Czyli co - pojechac inna drogą niz GM?

    Kupić porządną nawigację.

  • 19. Data: 2022-06-13 11:41:24
    Od: K <n...@e...com>

    On 07/06/2022 19:44, r...@k...pl wrote:
> [...]
    >
    > Pojechałem wg Google'a (miliony aut w korku nie mogą się mylić), doczołgałem
    > się na 16:25. Pomyłka w czasie ok. 100%.

    Kiedys w DE jadac 10 w kierunku Kolbaskowa nagle bez powodu GM kazalo mi
    zjechac w las i poprowadzilo jakas wioska aby pozniej znowu skierowac na
    10. Mozliwe, ze byl wczesniej jakis korek i sie nie zaktualizowalo.
    Ogolnie GM ma slabe pokrycie jesli chodzi o FR w Europie, w takich
    Niemczech w ogole nie informuje wiec wspomagam sie AmiGo dzialajacym w
    tle (slysze tylko komunikaty glosowe). Dziala to calkiem dobrze na
    Android Auto. Jeszcze lepiej dziala jak sie uzywa telefonu/tableta do
    nawigacji bo mozna uruchomic AmiGo w overlayu na kazdej innej nawigacji.