  • 1. Data: 2022-06-07 20:44:27
    Temat: Nawigacja Google jednak nadal do dupy
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Jadę A4, widzę w navi że jest korek (remont).

    Google podaje "jedź, jedź autostradą, czas 16:07, taki sam jak objazdem, więc
    lepiej wygodnie postać".

    Naviexpert wieszczy czas 16:23, ale im bliżej korka, tym chętnie proponuje
    objazdy (robi to, gdy alternatywne trasy są podobne), aż w końcu nakazuje
    zjechać, ale nie sugeruje jakichś wielkich oszczędności czasowych.

    Pojechałem wg Google'a (miliony aut w korku nie mogą się mylić), doczołgałem
    się na 16:25. Pomyłka w czasie ok. 100%.

  • 2. Data: 2022-06-08 08:36:56
    Temat: Re: Nawigacja Google jednak nadal do dupy
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 07.06.2022 o 20:44, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > objazdy (robi to, gdy alternatywne trasy są podobne), aż w końcu nakazuje
    > zjechać, ale nie sugeruje jakichś wielkich oszczędności czasowych.

    No to GMaps dobrze zrobił czy źle? Bo nie rozumiem tego co napisałeś.

    A na drogach obok wszelkie możliwe atrakcje. Od miśków z suszarkami,
    przez traktory, przedstawiciele miejscowego elektoratu spcerujący po
    jezdni, dzieci, zwierzęta domowe i dzikie itepe.

    > Pojechałem wg Google'a (miliony aut w korku nie mogą się mylić), doczołgałem
    > się na 16:25. Pomyłka w czasie ok. 100%.

    Trzeba było jechać lewym pasem a nie prawym :P

    --
    Pete

  • 3. Data: 2022-06-09 21:44:51
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

[...]

    ----------

    Mnie 2 razy jednego dnia kazała zjechać z ronda pierwszym zjazdem zamiast
    drugim - prosto.
    Dobrze, że znałem teren i nie dałem się wpuścić.

    neelix

  • 4. Data: 2022-06-09 22:11:42
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Pojechałem wg Google'a (miliony aut w korku nie mogą się mylić), doczołgałem
    > się na 16:25. Pomyłka w czasie ok. 100%.

    Hyhy
    https://geekweek.interia.pl/news-przy-pomocy-99-smar
    tfonow-i-wozka-oszukal-mapy-google,nId,4305646

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 5. Data: 2022-06-09 23:58:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 8 Jun 2022 08:36:56 +0200, w <62a0438d$0$482$65785112@news.neostrada.pl>,
    Pete <n...@n...com> napisał(-a):

    > No to GMaps dobrze zrobił czy źle? Bo nie rozumiem tego co napisałeś.

    Na 100% stwierdzić nie mogę, bo nie zmierzyłem czasu na alternatywnej drodze,
    ale czasy na pewno miał z dupy wzięte.

    > A na drogach obok wszelkie możliwe atrakcje. Od miśków z suszarkami,
    > przez traktory, przedstawiciele miejscowego elektoratu spcerujący po
    > jezdni, dzieci, zwierzęta domowe i dzikie itepe.

    Akurat to by była krajówka.

    > Trzeba było jechać lewym pasem a nie prawym :P

    Jechałem lewym. Cały czas równo z transportem wesołych świnek po prawej :P

  • 6. Data: 2022-06-10 00:00:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 9 Jun 2022 22:11:42 +0200, w <62a25401$0$489$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Hyhy
    > https://geekweek.interia.pl/news-przy-pomocy-99-smar
    tfonow-i-wozka-oszukal-mapy-google,nId,4305646

    Gdy jadąc z NE stanąłem na chwilę na poboczu, to gdy ruszałem już widziałem ten
    odcinek na czerwono-czarno :)

  • 7. Data: 2022-06-10 07:30:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 07 Jun 2022 20:44:27 +0200, r...@k...pl wrote:
> [...]
    >
    > Pojechałem wg Google'a (miliony aut w korku nie mogą się mylić), doczołgałem
    > się na 16:25. Pomyłka w czasie ok. 100%.

    trasa jak rozumiem krociutka? A skad dokąd?

    No coz, trzeba przyznac, ze te czas czasem trudno trudno przewidziec.
    Godzina 16 - ruch wlasnie gestnieje, 15 minut wczesniej korka moglo
    nie byc :-)

    A 15 minut ... pare razy trafisz na czerwone i sie podwoi :-(

    Objazdy ... tez sie zakorkują.
    Zeby to rzetelnie ocenic, to by trzeba dluzej jezdzic w dwa samochody
    miedzy tymi samymi punktami i statystyki np po miesiacu zrobic.

    Ty zdaje sie dluzej jezdzisz z NE, to moze potrafisz ocenic
    jak czesto sie myli z czasem przyjazdu, czy nawet porownac z google,
    o ile uruchomisz dwie i wybiorą tę samą trasę.

    Google ma jeszcze te cechę, ze przelicza trasę gdzies co 15 minut,
    wiec w dluzszej trasie moze zgubic jakis wypadek na autostradzie
    i nie ominąc. No ale tu chyba wystartowales chwile wczesniej.

    Ja moge troche o yanosiku powiedziec ... imo - notorycznie nie
    docenia wroclawskich korkow i podaje jakies szybkie czasy przejazdu
    przez miasto.

    A ostatnia sprawa ... wierzycie nawigacjom?
    Bo ja to tak niezbyt chetnie zjezdzam z autostrady, jak mi nawigacja
    każe. A moze sie myli. A objazd pewnie bedzie zawalony.

    A, i jeszcze jedna - wracam do wrocka w niedziele z kierunku klodzko
    czy Walbrzych, a yanosik pokazuje, ze np 40km zajmie jeszcze godzine.
    Wiec szukam tego korka ... nie ma.

    Korka nie ma, drogi przejezdne, w miescie szybkie arterie,
    a wychodz naprawde godzine :-(

    J.

  • 8. Data: 2022-06-10 07:33:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 Jun 2022 21:44:51 +0200, neelix wrote:
> [...]
    > drugim - prosto.
    > Dobrze, że znałem teren i nie dałem się wpuścić.

    No ale co - nie wiedziala ze jest dodatkowy zjazd, czy chciała cie na
    złą droge sprowadzic?

    Bo dzieki nawigacjom pare razy poznalem nowe drogi ...

    J.

  • 9. Data: 2022-06-10 14:03:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 Jun 2022 07:30:33 +0200, w
    <190h7eg9tiypv.1wsgwe6ufsifm$.dlg@40tude.net>, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > trasa jak rozumiem krociutka? A skad dokąd?

    Z A4 do Wrocławia.

    > No coz, trzeba przyznac, ze te czas czasem trudno trudno przewidziec.
    > Godzina 16 - ruch wlasnie gestnieje, 15 minut wczesniej korka moglo
    > nie byc :-)

    Po to są dane statystyczne z poprzednich dni/tygodni itp.

    > Ty zdaje sie dluzej jezdzisz z NE, to moze potrafisz ocenic
    > jak czesto sie myli z czasem przyjazdu, czy nawet porownac z google,
    > o ile uruchomisz dwie i wybiorą tę samą trasę.

    Generalnie czasy podobne po mieście, natomiast na trasie gdy są poważne
    zatwardzenia, to GM jest po prostu do dupy, a NE spokojnie wyznacza szybkie
    alternatywy.

    Raz NE zawiódł, bo pokazał szybki przejazd przez bramki, podczas gdy szybki to
    był, ale dla via toll (czy jak się to nazywa). Teraz problem już rozwiązał się
    odgórnie.

  • 10. Data: 2022-06-10 15:17:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Jun 2022 14:03:08 +0200, r...@k...pl wrote:
    > Fri, 10 Jun 2022 07:30:33 +0200, w
    > <190h7eg9tiypv.1wsgwe6ufsifm$.dlg@40tude.net>, "J.F"

    > Z A4 do Wrocławia.

    A4 dluga jest :-)

    > Po to są dane statystyczne z poprzednich dni/tygodni itp.

    Zebyż to bylo takie powtarzalne.

    A w dodatku pisales o remoncie ... od kiedy?

    > Generalnie czasy podobne po mieście, natomiast na trasie gdy są poważne
    > zatwardzenia, to GM jest po prostu do dupy, a NE spokojnie wyznacza szybkie
    > alternatywy.

    No i tu wlasnie - sie nie dowiesz, jesli nie pojedziesz wtedy oboma
    trasami naraz :-)

    > Raz NE zawiódł, bo pokazał szybki przejazd przez bramki, podczas gdy szybki to
    > był, ale dla via toll (czy jak się to nazywa). Teraz problem już rozwiązał się
    > odgórnie.

    Tak, korkow na bramkach nie ma, w zasadzie to i bramek nie ma.
    Zrobilo sie z 10 minut szybciej ... w porownaniu do czasow, gdy
    zaczeli mieszac,
    bo wczesniej to korki zazwyczaj byly male - choc czasem potrafily byc
    na godzine.

    J.