  • 11. Data: 2014-03-26 19:58:34
    Temat: Re: Neste r.i.p.
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-03-26 17:55, jerzu pisze:

    > Jak mam jechać na drugi koniec Warszawy do Auchan, to wolę jednak
    > zatankować na Shellu za 5,29, którego mam po drodze :)

    Przy 60 litrach ("mi" przynajmniej ~tyle wchodzi) to będzie pewnie
    całe 8 złotych różnicy :) To niech sobie rządzi, choć mam blisko,
    ale niekoniecznie po drodze. Zupełnie jak z rabatami z Tesco
    (np. na Kabatach) z 5 czy 10 groszy na litrze, a najbliższa
    stacja na Górczewskiej ;)

  • 12. Data: 2014-03-26 20:00:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-03-26 08:48, szerszen pisze:

    > mało tego, ceny nadal pozostały na poziomie Neste,

    Czyli "drogo" jak na stację samoobsługową.

    > a żeby było weselej na wylotówce autostrady na Puławskiej, jest taniej niż przy
    Leclercu

    O 2 grosze?

  • 13. Data: 2014-03-26 20:11:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-03-25 22:24, jerzu pisze:

    > Nie wiem jak w Polsce,

    To w sumie tylko 106 stacji razem z DC ;)

    > ale w Warszawie część stacji jest dalej
    > samoobsługowa. Traktorzystów, Leclerc na Ursynowie, Łopuszańska,
    > Kleszczowa...

    Przez jakiś czas tak też pewnie pozostanie, czas pokaże jak się
    sytuacja rozwinie.

    BTW - 1-2-3 na Sójki przy Realu (ten przy Puławskiej, DC) też ma
    chyba 2/4 stanowiska samoobsługowe (mimo kas na wyjeździe jak
    przy Auchan - napisałem chyba, ponieważ ich dokładnie nie liczyłem,
    nie pamiętam) i jakoś nie zauważam specjalnego zainteresowania
    tymi dystrybutorami - ludzie jakoś wolą te z płatnością w kasie.
    Ciekaw też jestem jak będzie ta stacja wyglądała w przyszłości,
    ponieważ Auchan kupiło już Reala.

  • 14. Data: 2014-03-26 20:36:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-26, jerzu <t...@i...pl> wrote:

    > Na którego teraz to ciężko wjechać :)

    No teraz jest maly problem i to tak ma byc do pazdziernika chyba :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2014-03-26 21:40:12
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > BTW - 1-2-3 na Sójki przy Realu (ten przy Puławskiej, DC) też ma

    > Ciekaw też jestem jak będzie ta stacja wyglądała w przyszłości,
    > ponieważ Auchan kupiło już Reala.

    a 1-2-3 to chyba statoil?

  • 16. Data: 2014-03-26 21:46:17
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jak mam jechać na drugi koniec Warszawy do Auchan, to wolę jednak
    > zatankować na Shellu za 5,29, którego mam po drodze :)

    na drugi koniec to jasne że nie ma sensu. Ale np gdy tankowalem na woli -
    zawsze Bliska/ Górczewska - cena była dobra, nie było sensu jechac do auchan
    szczegolnie ze dla 5zł nie bede stał 15 min w kolejce. Od Bliskiej do Auchan
    w Parku Wola są ze 2km więc przy średnim tankowaniu 65l jest to ponad 8 zł
    wiec warto się przejechać - szczegolnie wieczorem gdy kolejka jest
    praktycznie na 1 samochód. Oraz można zahaczyć o myjnię na monety

  • 17. Data: 2014-03-26 21:56:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-03-26 21:40, Arbiter pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > a 1-2-3 to chyba statoil?

    Tak, Statoil.

  • 18. Data: 2014-03-26 22:19:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości
    >http://piterpro.private.pl/neste_20131227.jpg
    >Teraz będzie smród kawy i kolejka skacowanych dziamdziaczków, którym
    >się plastikowej kiełbaski zachciało i red bula. Jakby nie mogli się
    >nażreć w domu.
    >Dlaczego zawsze tak musi być, że szajs wypiera dobre :/

    Nie bardzo rozumiem co krytykujesz.

    Ale we Wroclawiu:
    a) Neste przy Obornickiej stalo naprzeciw Shella ... i juz nie stoi.
    b) Neste przy Opolskiej nic sie nie zmienilo, tylko paragony wydaje
    jako Shell Selfservis.
    No i przezywa hustawke nastrojow - raz ma ceny srednie, a raz
    umiarkowane.
    c) Neste przy bardzkiej tylko paragony zmienilo, a ceny ma nadal
    niskie.
    Byc moze pomaga pobliski Lukoil i Pieprzyk.

    J.

  • 19. Data: 2014-03-26 22:21:11
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 26 Mar 2014 21:46:17 +0100, "Arbiter" <n...@h...com>
    wrote:

    >na drugi koniec to jasne że nie ma sensu.

    No właśnie. Ja mam do Auchan blisko 10 kilometrów w jedną stronę :))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2014-03-26 22:27:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-03-26 22:21, jerzu pisze:

    > No właśnie. Ja mam do Auchan blisko 10 kilometrów w jedną stronę :))

    Na Górczewską masz bliżej - niecałe 20 ;)